pajautaa

Illustrators, procesora kodolu skaits, 3D efektu renderēšana

« previous entry | next entry »
Jan. 25., 2014 | 03:20 am
posted by: zivs in pajautaa

Pašreizējais vienkodola Athlon 64 mokās, lai norenderētu (pagaidām) viena objekta 3D efektus Illustratorā CS5.
Bail iedomāties, kas būs, kad to objektu būs daudz.
Cik palasīju forumos, Illustrators nav multi-threaded, un tātad pieņemu, ka pašam renderēšanas procesam tas izmanto tikai vienu kodolu. Forumā par Illustratora efektu lēnumu spļaudās arī daudzkodolu īpašnieki, un pārmet tam multi-thread neesamību.
Tātad, jautājums, vai ir vērts "plēst drēbes", lai tiktu pie daudzkodolnieka sistēmas? Galīgi nesaskan ar šībrīža finansēm.

# | jā, ir doma! | Add to Memories


Comments {9}

Galma Āksts

from: [info]torch
date: Jan. 25., 2014 - 08:12 am
#

vai tad mūsdienās vēl kāds tirgo vienkodola sistēmas?

Atbildēt | Diskusija


zivs

from: [info]zivs
date: Jan. 25., 2014 - 01:31 pm
#

jautājums gan bija par ko citu ;)

Atbildēt | Iepriekšējais


from: [info]baltie_zushi
date: Jan. 25., 2014 - 11:21 am
#

Jebkurš modernā pentiuma/i3 viens kodols būs 10x jaudīgāks par to tavu atlonu, lai gan šāda pielietojuma jaunai kastei es skatītos uz vismaz i5

Atbildēt | Diskusija


zivs

from: [info]zivs
date: Jan. 25., 2014 - 01:35 pm
#

ahā. nu i3 vai i5 tad jau opcionāli. galvenais, lai iedzenot sevi bada maizē, vismaz saņemu cilvēcīgus darba apstākļus :)

Atbildēt | Iepriekšējais


zivs

from: [info]zivs
date: Jan. 25., 2014 - 01:40 pm
#

Ja programma spēj izmantot vienu kodolu, tad svarīgāk par kodolu skaitu ir takts frekvence.
Tātad i3 ar 3.4Gz var izrādīties ātrāks par i5 ar 3.1Gz. Vai es pareizi saprotu?

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]baltie_zushi
date: Jan. 25., 2014 - 01:42 pm
#

Nē, taks frekvence jau vismaz gadus 10 neraksturo procesora jaudu, svarīgāka ir tā arhitektūra

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


zivs

from: [info]zivs
date: Jan. 25., 2014 - 01:59 pm
#

Skaidrs. Pateicos par apgaismību!

Atbildēt | Iepriekšējais


Nebīsties nakts, jo tai ir jau rītausma seglos

from: [info]prtg
date: Jan. 25., 2014 - 03:13 pm
#

Te aprakstīts kā iestatīt 3D scene settings fotošopam. Kā redzms, izvēloties renderēšanas veidu, iespējams deleģēt darbu vai nu CPU vai videokartei (GPU). Varbūt ir kas līdzīgs atrodams arī Ilustratoram. Ja ir laba karte, kas atbalsta OpenGL, tad tas varētu pasākumu glābt arī pie esošā mazjaudīgā procesora. Piekrītu par to, ka ir vērts padomāt par pāreju uz Intel, sākot ar Sandy Bridge arhitektūru, jo tur ir ieviestas mediju un kripto- akcelerēšanas instrukcijas. Vai CS5 tās prot izmantot ir jautājums, kas jāpēta atsevišķi.

Atbildēt | Diskusija


zivs

from: [info]zivs
date: Jan. 25., 2014 - 03:42 pm
#

Paldies! Būs ko papētīt.

Atbildēt | Iepriekšējais