Illustrators, procesora kodolu skaits, 3D efektu renderēšana
« previous entry | next entry »
Jan. 25., 2014 | 03:20 am
posted by: zivs in pajautaa
Pašreizējais vienkodola Athlon 64 mokās, lai norenderētu (pagaidām) viena objekta 3D efektus Illustratorā CS5.
Bail iedomāties, kas būs, kad to objektu būs daudz.
Cik palasīju forumos, Illustrators nav multi-threaded, un tātad pieņemu, ka pašam renderēšanas procesam tas izmanto tikai vienu kodolu. Forumā par Illustratora efektu lēnumu spļaudās arī daudzkodolu īpašnieki, un pārmet tam multi-thread neesamību.
Tātad, jautājums, vai ir vērts "plēst drēbes", lai tiktu pie daudzkodolnieka sistēmas? Galīgi nesaskan ar šībrīža finansēm.
Bail iedomāties, kas būs, kad to objektu būs daudz.
Cik palasīju forumos, Illustrators nav multi-threaded, un tātad pieņemu, ka pašam renderēšanas procesam tas izmanto tikai vienu kodolu. Forumā par Illustratora efektu lēnumu spļaudās arī daudzkodolu īpašnieki, un pārmet tam multi-thread neesamību.
Tātad, jautājums, vai ir vērts "plēst drēbes", lai tiktu pie daudzkodolnieka sistēmas? Galīgi nesaskan ar šībrīža finansēm.
from: torch
date: Jan. 25., 2014 - 08:12 am
#
Atbildēt | Diskusija
from: zivs
date: Jan. 25., 2014 - 01:31 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais
from: baltie_zushi
date: Jan. 25., 2014 - 11:21 am
#
Atbildēt | Diskusija
from: zivs
date: Jan. 25., 2014 - 01:35 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais
from: zivs
date: Jan. 25., 2014 - 01:40 pm
#
Tātad i3 ar 3.4Gz var izrādīties ātrāks par i5 ar 3.1Gz. Vai es pareizi saprotu?
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: baltie_zushi
date: Jan. 25., 2014 - 01:42 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: zivs
date: Jan. 25., 2014 - 01:59 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais
from: prtg
date: Jan. 25., 2014 - 03:13 pm
#
Atbildēt | Diskusija
from: zivs
date: Jan. 25., 2014 - 03:42 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais