pajautaa

Illustrators, procesora kodolu skaits, 3D efektu renderēšana

« previous entry | next entry »
Jan. 25., 2014 | 03:20 am
posted by: zivs in pajautaa

Pašreizējais vienkodola Athlon 64 mokās, lai norenderētu (pagaidām) viena objekta 3D efektus Illustratorā CS5.
Bail iedomāties, kas būs, kad to objektu būs daudz.
Cik palasīju forumos, Illustrators nav multi-threaded, un tātad pieņemu, ka pašam renderēšanas procesam tas izmanto tikai vienu kodolu. Forumā par Illustratora efektu lēnumu spļaudās arī daudzkodolu īpašnieki, un pārmet tam multi-thread neesamību.
Tātad, jautājums, vai ir vērts "plēst drēbes", lai tiktu pie daudzkodolnieka sistēmas? Galīgi nesaskan ar šībrīža finansēm.

# | jā, ir doma! | Add to Memories


Comments {9}

zivs

from: [info]zivs
date: Jan. 25., 2014 - 01:40 pm
#

Ja programma spēj izmantot vienu kodolu, tad svarīgāk par kodolu skaitu ir takts frekvence.
Tātad i3 ar 3.4Gz var izrādīties ātrāks par i5 ar 3.1Gz. Vai es pareizi saprotu?

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]baltie_zushi
date: Jan. 25., 2014 - 01:42 pm
#

Nē, taks frekvence jau vismaz gadus 10 neraksturo procesora jaudu, svarīgāka ir tā arhitektūra

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


zivs

from: [info]zivs
date: Jan. 25., 2014 - 01:59 pm
#

Skaidrs. Pateicos par apgaismību!

Atbildēt | Iepriekšējais