zivs

Illustrators, procesora kodolu skaits, 3D efektu renderēšana

Jan. 25., 2014 | 03:20 am
No:: zivs

Pašreizējais vienkodola Athlon 64 mokās, lai norenderētu (pagaidām) viena objekta 3D efektus Illustratorā CS5.
Bail iedomāties, kas būs, kad to objektu būs daudz.
Cik palasīju forumos, Illustrators nav multi-threaded, un tātad pieņemu, ka pašam renderēšanas procesam tas izmanto tikai vienu kodolu. Forumā par Illustratora efektu lēnumu spļaudās arī daudzkodolu īpašnieki, un pārmet tam multi-thread neesamību.
Tātad, jautājums, vai ir vērts "plēst drēbes", lai tiktu pie daudzkodolnieka sistēmas? Galīgi nesaskan ar šībrīža finansēm.

# | view all comments


Reply

No:
( )Anonīms- ehh.. šitajam cibiņam netīk anonīmie, nesanāks.
Lietotājvārds:
Parole:
Temats:
Tematā HTML ir aizliegts
  
Ziņa: