pajautaa

Illustrators, procesora kodolu skaits, 3D efektu renderēšana

« previous entry | next entry »
Jan. 25., 2014 | 03:20 am
posted by: zivs in pajautaa

Pašreizējais vienkodola Athlon 64 mokās, lai norenderētu (pagaidām) viena objekta 3D efektus Illustratorā CS5.
Bail iedomāties, kas būs, kad to objektu būs daudz.
Cik palasīju forumos, Illustrators nav multi-threaded, un tātad pieņemu, ka pašam renderēšanas procesam tas izmanto tikai vienu kodolu. Forumā par Illustratora efektu lēnumu spļaudās arī daudzkodolu īpašnieki, un pārmet tam multi-thread neesamību.
Tātad, jautājums, vai ir vērts "plēst drēbes", lai tiktu pie daudzkodolnieka sistēmas? Galīgi nesaskan ar šībrīža finansēm.

# | jā, ir doma! | Add to Memories


Comments {9}

Nebīsties nakts, jo tai ir jau rītausma seglos

from: [info]prtg
date: Jan. 25., 2014 - 03:13 pm
#

Te aprakstīts kā iestatīt 3D scene settings fotošopam. Kā redzms, izvēloties renderēšanas veidu, iespējams deleģēt darbu vai nu CPU vai videokartei (GPU). Varbūt ir kas līdzīgs atrodams arī Ilustratoram. Ja ir laba karte, kas atbalsta OpenGL, tad tas varētu pasākumu glābt arī pie esošā mazjaudīgā procesora. Piekrītu par to, ka ir vērts padomāt par pāreju uz Intel, sākot ar Sandy Bridge arhitektūru, jo tur ir ieviestas mediju un kripto- akcelerēšanas instrukcijas. Vai CS5 tās prot izmantot ir jautājums, kas jāpēta atsevišķi.

Atbildēt | Diskusija


zivs

from: [info]zivs
date: Jan. 25., 2014 - 03:42 pm
#

Paldies! Būs ko papētīt.

Atbildēt | Iepriekšējais