« previous entry | next entry »
Maijs. 29., 2013 | 10:12 am
posted by: dzeina in pajautaa
Kura gada redakcija grāmatiņām "Tematiskie uzdevumi ceļu satiksmes noteikumos" un "Ceļu satiksmes noteikumi: ceļu satiksmes likums" šobrīd ir aktuāla?
Man ir septītais izdevums, 2008.gads - tas 2013.gadā vēl ir derīgs, vai ir tās grāmateles jāmet ārā un jāiet pirkt jaunas?
Man ir septītais izdevums, 2008.gads - tas 2013.gadā vēl ir derīgs, vai ir tās grāmateles jāmet ārā un jāiet pirkt jaunas?
from: alefs
date: Maijs. 29., 2013 - 11:00 am
#
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: termostats
date: Maijs. 29., 2013 - 11:09 am
#
Principā nav skaidrs, kāpēc tāds punkts bija vajadzīgs, jo būtībā tas neizmanīja neko. Regulējamām pārejām tāpat ir luksofors un pēc idejas ir pilnīgi vienalga, kas uz tās pārejas notiek, kamēr tas ir ciet. Tāpat tas bija arī pirms šī punkta parādīšanās.
Man bērnībā skaidri pateica - pāri pārejai velo stumjam. Vai arī braucam ja ceļš ir tukšs. Tas nav īsti pēc noteikumiem, bet tomēr pareizi, skaidri un droši. Un pie regulējamās pārejas ceļš ir tukšs, tā kā varēja jau braukt.
Tagad ir ieviests šāds te punkts, no kura neattīstītākā sabiedrības daļa nolasa (un ikdienas satiksme to pierāda) tikai to daļu, ka ar velo tagad drīkst braukt pāri gājēju pārejai.
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: termostats
date: Maijs. 29., 2013 - 11:17 am
#
Tāpēc noteikumiem ir jābūt maksimāli vienkāršiem un tā rakstītiem, lai tos nevarētu visādi pārprast aiz neuzmanības.
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: zetinja
date: Maijs. 29., 2013 - 11:37 am
#
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: termostats
date: Maijs. 29., 2013 - 12:13 pm
#
Tas, ko es mēģinu pateikt, ir tas, ka nav pareizi veidot šādus csn puntkus, kurus sabiedrība ļoti vienkārši var interpretēt nepareizi - saprast, ka braukt ar velo pāri pārejai tagad ir atļauts arī csn un ka auto šādi braucēji ir jālaiž. Un šāda interpretācija var būt ļoti bīstama.
Protams, ka tā ir pašu interpretētāju problēma, bet nu negadījumi nav vajadzīgi nevienai no pusēm, tāpēc varbūt vajadzētu kaut kā bišķi padomāt par šādu punktu ieviešanu. Īpaši jau tad ja tie attiecas uz tik neaizsargātu transporta līdzekli kā velosipēds.
Atbildēt | Iepriekšējais
from: bax55hqy8dlb
date: Maijs. 29., 2013 - 01:36 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: eermaniitis
date: Maijs. 29., 2013 - 04:12 pm
#
ietaupītos degviela un co2 izmeši samazinātos ;D
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: bax55hqy8dlb
date: Maijs. 29., 2013 - 04:22 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: eermaniitis
date: Maijs. 29., 2013 - 04:25 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: bax55hqy8dlb
date: Maijs. 29., 2013 - 04:28 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: eermaniitis
date: Maijs. 29., 2013 - 04:29 pm
#
vai kaut vai izvilkt atslēgas un nolikt uz paneļa - un tā pie katra krustojuma
nekad no velo nekāpju - cita lieta ir apstāties un pārliecināties - bet kāpt nost kāpšu tikai tad, kad autovadītāji izkāps no automašīnas pie sarkanā ;)
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: bax55hqy8dlb
date: Maijs. 29., 2013 - 04:32 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: eermaniitis
date: Maijs. 29., 2013 - 04:34 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: bax55hqy8dlb
date: Maijs. 29., 2013 - 04:35 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: eermaniitis
date: Maijs. 29., 2013 - 04:35 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: bax55hqy8dlb
date: Maijs. 29., 2013 - 04:38 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: eermaniitis
date: Maijs. 29., 2013 - 04:38 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: bax55hqy8dlb
date: Maijs. 29., 2013 - 07:09 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: dzeina
date: Maijs. 29., 2013 - 07:11 pm
#
vērtīgo - jo īpaši grāmatiņu kontekstā
Atbildēt | Iepriekšējais
from: eermaniitis
date: Maijs. 29., 2013 - 08:02 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais
from: kkkungs
date: Maijs. 29., 2013 - 12:12 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: termostats
date: Maijs. 29., 2013 - 12:18 pm
#
Bet jā, labs, par šo nebiju iedomājies. Un šādā gadījumā tas punkts ir vēl jo stulbāks. Tur gan, protams, ir rakstīts, ka tam velo ir jāpārvietojas gājēju ātrumā, bet nu trasoloģijas ekspertīzi, lai noteiktu, ar kādu ātrumu tas āksts ir ielicis sānā, netaisīs. Tāpat arī tāds "gājēju ātrums" nekur nav atrunāts un vainīgais var pateikt, ka visi gājēji tobrīd skrēja uz 20Km/h un viņš tikai pārvietojās viņu ātrumā. :DD
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: kkkungs
date: Maijs. 29., 2013 - 01:05 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais