« previous entry | next entry »
Sep. 14., 2012 | 06:18 pm
music: Latvijas Radio 2, trololollmurr
posted by: nenoteiksme in pajautaa
labvakar!
kāpēc vietējās nozīmes starppilsētu autobusi brauc tiiik lēni?
piemēram, Jēkabpils - Preiļi, no kura translēju, šobrīd brauc ar 60km/h, dažubrīd piebremzē. un, nē, buss neizskatās tuvu izjukšanas robežai, brauc arī pa normālu šoseju, ne trepi.
kur dziļā doma? lai sīkajās pieturās, starp kurām (ja normāli brauc) ir mazāk par minūti, iebrauktu pēc grafika?
kāpēc vietējās nozīmes starppilsētu autobusi brauc tiiik lēni?
piemēram, Jēkabpils - Preiļi, no kura translēju, šobrīd brauc ar 60km/h, dažubrīd piebremzē. un, nē, buss neizskatās tuvu izjukšanas robežai, brauc arī pa normālu šoseju, ne trepi.
kur dziļā doma? lai sīkajās pieturās, starp kurām (ja normāli brauc) ir mazāk par minūti, iebrauktu pēc grafika?
vnk
from: jan09
date: Sep. 14., 2012 - 06:54 pm
#
tad būs redzams, kas un kādēļ
Atbildēt | Diskusija
Re: vnk
from: nenoteiksme
date: Sep. 14., 2012 - 07:15 pm
#
nez, lai ziemas putenī nekavētu grafiku? :D
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
Re: vnk
from: jan09
date: Sep. 14., 2012 - 07:25 pm
#
veidojot sarakstu, tiek ņemts vērā vidējais busa ātrums, un apstāšanās katrā pieturā (iekāpšana/izkāpšana).
ja pasažieru/apstāšanos maz - veidojas laika ekonomija, ātrāk pabraukt garām pieturai nedrīkst - attiecīgi - ir atslēgas pieturas ar pīppauzēm, vai tiek braukts lēnāk.
konkrētajā gadījumā. lai nav domstarpību - pajautā busa šoferim, ja nav bail ;)
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
Re: vnk
from: termostats
date: Sep. 14., 2012 - 11:42 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
Re: vnk
from: elpa
date: Sep. 15., 2012 - 12:32 am
#
Ideāli būtu, ja nenoteiksme būtu pajautājusi šoferim, jo varbūt tiešām kaut kas ar situāciju saistīts. Ikdienā pārvietojoties gar un ar autobusiem, pati, piemēram, neesmu novērojusi, ka kustētu izcili lēni. Tā ka..
Atbildēt | Iepriekšējais
from: termostats
date: Sep. 14., 2012 - 09:58 pm
#
Pilns ar nevēlamiem elementiem, brauc lēni, biļetes internetā nopirkt nevar... Un tā tālāk.
Tūliņ te, protams, saradīsies visādi, kas teiks, ka tas ir normāli un ka tā jābūt.
Atbildēt | Diskusija
from: termostats
date: Sep. 14., 2012 - 10:00 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: elpa
date: Sep. 14., 2012 - 10:59 pm
#
abiem ir vēl kaut kāda plus maksa, kura nebūtu pie kases. nekad nesaki "nekad".
tas "jābļeģ" jau nu gan šķita pilnīgi lieks.
Atbildēt | Iepriekšējais
from: elpa
date: Sep. 14., 2012 - 11:04 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: termostats
date: Sep. 14., 2012 - 11:12 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais
from: termostats
date: Sep. 14., 2012 - 11:58 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: elpa
date: Sep. 15., 2012 - 12:32 am
#
Es sevis minētajos gadījumos neredzu nekādas alternatīvas interpretācijas - biļete kā tāda internetā maksā tikpat, savukārt to reāli iegūt un lietot maksā vairāk. Ar to es gribēju parādīt, ka tev nav taisnība, kad raksti, ka "Tā arī tikai Latvijā ir, ka netā kaut kas ir dārgāks, nekā kasē."
Jo, pirmkārt, nav dārgāks. Ja piesienamies, ja.
Otrkārt, šādi nav tikai Latvijā.
Atbildēt | Iepriekšējais
from: le_minga
date: Sep. 14., 2012 - 11:31 pm
#
sk. augstāk - jan09 jau daļēji paskaidroja Kāpēc "lēni" pārvietojas busi, kam "pie katra staba japiestāj"
un biļetes netā var nopirkt bez problēmām - mmans, kā autobraucēja, vienīgais glābiņš tais retajās reizēs, kad ar busu starp pilsētām jāpārvietojas...
par tavu "Jābļeģ, vēl teiks, ka biļetes netā var nopirkt bezrindas.lv" - es tikai iesmeju, jo mans laiks, kas rindās lieki jānostāv, maksā lielāku naudu, ko tās pāra kapeikas, kas iespējams jāpiemaksā...
vēlami/nevēlami elementi - wtf? citās zemēs ir kāds konkurss, lai atlasītu vēlamus eelementus, kas busā pārvietosies???
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: termostats
date: Sep. 14., 2012 - 11:41 pm
#
2. Ideja, ka kaut kas internetā ir dārgāks, nekā kasē pie fiziska kasiera (kurš izpilda to pašu operāciju, ko pircējs internetā), ir pretrunā ar pilnīgi jebkādu loģiku un veselo saprātu. Protams, visi, izņemot mani, to uzskata par normālu un labprāt piemaksā "pāra kapeikas".
Šie ir divi spilgti piemēri, kā citu neizdarības dēļ tūkstošiem cilvēku dienu no dienas ir spiesti pakāst naudu.
Atbildēt | Iepriekšējais
from: termostats
date: Sep. 14., 2012 - 11:53 pm
#
Ja pērkam biļeti netā, tās pārdošanas izmaksas sastāv no sistēmu uzturēšanas un e-maksājumu komisijas.
Ja pērkam biļeti kasē, tās pārdošas izmaksas sastāv no sistēmu uzturēšanas, kasiera algas, papīra biļetēm, elektrības, interneta pieslēguma, telpu īres un amortizācijas, datortehnikas amortizācijas, programmatūras, bankas komisijas par skaidras naudas apstrādi un tā tālāk, gan jau kaut ko aizmirsu...
Tagad pasaki man, kādā veidā biļete, kura tiek pirkta netā, var būt dārgāka par to, kas tiek pirkta kasē? Kā tas ir iespējams?
Atbilde - BezRindas.lv ir privāts uzņēmums, kurš elektroniskās biļetes no autoostas pērk par tādu pašu cenu, kā kasē.
Atbilde pēc būtības - autoostā visiem ir pajāt uz lietotāja ērtībām un sab. trans. popularitāti. Tāpat arī viņiem šķiet ok turēt vaļā tik daudz kasu, nevis samazināt izdevumus. Laikam jau tāpēc, ka piķa pašiem pietiek.
Ja tas būtu privāts uzņēmums, kura peļņa būtu atkarīga no klientiem, tur viss jau sen būtu sakārtots. Tāda sistēma principā darbojas Forum Cinemas, un viss nez kāpēc notiek. Bet, redz, autobusos tā nevar.
Atbilde, kāpēc tas tā ir... Jo lielākā daļa lietotāju ir mierā ar esošo situāciju.
Atbildēt | Iepriekšējais