termostats

Sep. 14., 2012 | 11:53 pm
No:: termostats

Paskaidrošu Tev sīkāk 2. punktu...

Ja pērkam biļeti netā, tās pārdošanas izmaksas sastāv no sistēmu uzturēšanas un e-maksājumu komisijas.

Ja pērkam biļeti kasē, tās pārdošas izmaksas sastāv no sistēmu uzturēšanas, kasiera algas, papīra biļetēm, elektrības, interneta pieslēguma, telpu īres un amortizācijas, datortehnikas amortizācijas, programmatūras, bankas komisijas par skaidras naudas apstrādi un tā tālāk, gan jau kaut ko aizmirsu...

Tagad pasaki man, kādā veidā biļete, kura tiek pirkta netā, var būt dārgāka par to, kas tiek pirkta kasē? Kā tas ir iespējams?

Atbilde - BezRindas.lv ir privāts uzņēmums, kurš elektroniskās biļetes no autoostas pērk par tādu pašu cenu, kā kasē.

Atbilde pēc būtības - autoostā visiem ir pajāt uz lietotāja ērtībām un sab. trans. popularitāti. Tāpat arī viņiem šķiet ok turēt vaļā tik daudz kasu, nevis samazināt izdevumus. Laikam jau tāpēc, ka piķa pašiem pietiek.

Ja tas būtu privāts uzņēmums, kura peļņa būtu atkarīga no klientiem, tur viss jau sen būtu sakārtots. Tāda sistēma principā darbojas Forum Cinemas, un viss nez kāpēc notiek. Bet, redz, autobusos tā nevar.

Atbilde, kāpēc tas tā ir... Jo lielākā daļa lietotāju ir mierā ar esošo situāciju.

# | view all comments


Reply

No:
( )Anonīms- ehh.. šitajam cibiņam netīk anonīmie, nesanāks.
Lietotājvārds:
Parole:
Temats:
Tematā HTML ir aizliegts
  
Ziņa: