pajautaa

Velo un auto

« previous entry | next entry »
Aug. 8., 2011 | 05:16 pm
posted by: violets_t in pajautaa

Kā tad ir - ja velo ripinās pa ietvi, bet no stāvvietas/vārtrūmes ripo ārā auto, tad kurš drīkst braukt pirmais un kuram būtu jābremzē? Man te stāsta visādi, nekādi nevaru saprast.

# | jā, ir doma! | Add to Memories


Comments {14}

kramers

from: [info]kramers
date: Aug. 8., 2011 - 05:28 pm
#

Nokārto tiesības - zināsi.

Atbildēt | Diskusija


Mazs Zvērs

Jā, jā.

from: [info]violets_t
date: Aug. 8., 2011 - 05:33 pm
#

Arī tie, kam ir tiesības, katrs man stāsta savādāk. Tā kā šis nu gan ir bezjēdzīgi :)

Atbildēt | Iepriekšējais


Krišs

from: [info]misame
date: Aug. 9., 2011 - 09:15 am
#

Satiksme uz ietvēm tā pavāji regulēta, kaut gan jaunajos noteikumos vispār labāk. Drīzāk sanāk, ka velosipēdistam taisnība:
- Izbraucot no blakusteritorijas, auto ir jādod ceļš "gandrīz visiem" (78.punkts; ietve ir ceļa sastāvdaļa; diemžēl jaunajos noteikumos "ceļš" definīcija ir svītrota, bet agrāk bija šāda);
- velosipēdam, kas brauc pa ietvi, arī jādod ceļš tikai gājējiem, bet ne autotransportam - 224. punkts saka "Netraucējot gājējus, atļauts braukt pa nomali, bet velosipēdu vadītājiem - arī pa ietvi."

Atbildēt | Iepriekšējais


Zetinja Tresor

from: [info]zetinja
date: Aug. 8., 2011 - 05:36 pm
#

automašīnai, kas ripinās ārā no vārtrūmes ir jālaiž visi - mašīnas, gājēji, vellapēdisti, skrituļotāji, kaķi, suņi, utt.

Problēma ir tajā, ka vārtrūmes un ietves mēdz būt šauras, bet vellapēdisti pārvietojas ātri un autovadītājs reizēm nespēj vellapēdistu savlaicīgi pamanīt, lai nobremzētu. Un tas ir pat ripinoties visai lēni. Kā ari vellapēdists var nespēt laicīgi nobremzēt un rezultātā ir lidojums pāri motora pārsegam vai bagažniekam - pēc personīgās preferences.

Secinājums: Pofig kam ir priekšroka - braucot ar velo pirms vārtrūmēm samazini ātrumu un brauc pa ietves ārējo malu.

Atbildēt | Diskusija


Mazs Zvērs

from: [info]violets_t
date: Aug. 8., 2011 - 05:39 pm
#

Nu, no visām tām vārtrūmēm un tādām vietām es vienmēr uzmanos šā vai tā un visai ātri nebraucu.
Tātad es šodien drīkstēju nolamāt to sievišķi, kas pat redzot, ka es ripinos, smaidot brauca vien tālāk tā, lai man strauji jābremzē.
Paldies.

Atbildēt | Iepriekšējais


traffico

from: [info]traffico
date: Aug. 8., 2011 - 06:25 pm
#

Ceļu prioritāte! Ripinies savā nodabā pa ielu un visiem , kas lien ārā, ceļu tev ir jādod.

Atbildēt


osinsh

from: [info]osinsh
date: Aug. 8., 2011 - 06:34 pm
#

tas, kurš no vārtrūmes, vienmēr laiž garām.

Atbildēt | Diskusija


fledermause jeb D-a

from: [info]fledermause
date: Aug. 8., 2011 - 08:16 pm
#

ne vienmēr:((

Atbildēt | Iepriekšējais


fledermause jeb D-a

from: [info]fledermause
date: Aug. 8., 2011 - 08:15 pm
#

man ar šis pasākums nepatīk, nezin bremzēt vai skriet?

Atbildēt


chirkainais

from: [info]chirkainais
date: Aug. 8., 2011 - 11:04 pm
#

Pirmais bremzē un otru palaiž tas, kuram labāka audzināšana bijusi. Savukārt avārijas gadījumā vinnē tas, kurš labāk spēj mentus piekukuļot. Vēl jautājumi?

Atbildēt


r_h

from: [info]r_h
date: Aug. 8., 2011 - 11:26 pm
#

galvenais ceļš ir tam, kuram ceļš nevis stāvvieta. Vienmēr, ja vien nav attiecīga zīme, kuru nespēju iedomāties.

Atbildēt


#

from: [info]mazaa_zive
date: Aug. 9., 2011 - 02:52 pm
#

abet vai šķērsojot gājēju pāreju ar riteni ir obligati jānokapj no velo, vai nav?

Atbildēt | Diskusija


Krišs

from: [info]misame
date: Aug. 9., 2011 - 03:20 pm
#

Prasības nokāpt no velo, manuprāt, nav. Cita lieta, ja Tu vēlies, lai autovadītāji apstājas un dod Tev ceļu, tad kaut kādā veidā jākļūst par gājēju. Ātrākais veids, kā to izdarīt, ir nokāpt no velosipēda un to stumt.

Atbildēt | Iepriekšējais


scope

from: [info]scope
date: Aug. 9., 2011 - 07:01 pm
#

Daži CP kaut kāda mārrutka pēc ir izdomājuši, ka ir gan un pat ir rakstījuši sodus. Precīzu punktu, uz ko atsaucās, nepateikšu, bet jāņem vērā, ka var tā nelāgi sanākt.

Pats gan uzskatu, ka, netraucējot automašīnām, var šķērsot gājēju pāreju braukšus.

Atbildēt | Iepriekšējais