« previous entry | next entry »
Aug. 19., 2009 | 12:26 am
posted by: liljabrik in pajautaa

kāpēc ar lidošanu, lidsabiedrībām un lidostām vienmēr ir tik daudz problēmu: kavēšanās, neētiskas attieksmes, bagāžas zūdību, slēptu izmaksu, utt.? kas šajā nozarē ir tik atšķirīgs no citām pakalpojumu nozarēm?

# | jā, ir doma! | Add to Memories


Comments {23}

from: [info]liljabrik
date: Aug. 19., 2009 - 12:46 am
#

pareizāk: kādēļ aviobizness nepārtrauktā konfliktā gan ar patērētājiem, gan likumu?

Atbildēt | Diskusija


while the limousines wait in the street

from: [info]up
date: Aug. 19., 2009 - 09:24 am
#

taadeelj, ka aviobizness ir zaudeejis savu prestizho statusu, kompaanijaam ciinoties par vietu tirguu savaa starpaa, un ir nonaacis vienaa liimenii ar jebkuru citu biznesu. nosauc vienu nozari, kur viss notiek eetiski un likumiigi.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]liljabrik
date: Aug. 19., 2009 - 11:52 am
#

nu es kā patērētājs vismaz viesnīcās un lielveikalos neizjūtu tādu diskomfortu un neprognozējamību un sajūtu, ka nevienam nevar uzticēties

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


while the limousines wait in the street

from: [info]up
date: Aug. 19., 2009 - 12:21 pm
#

kaa to var saliidzinaat? viesniicaas un lielveikalos nav iesaistiits taads liidzeklju, klientu, iesaistiito dienestu/darbinieku turnarounds saliidzinoshi iisaa laika spriidii. nemaz nerunaajot par iespeejamiem dazhaada veida riskiem.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]liljabrik
date: Aug. 19., 2009 - 03:50 pm
#

nu no patērētāja viedokļa jau var gan salīdzināt. es kā patērētājs nevaru zināt tos apstākļus, kas attaisno, kāpēc man vienā vietā pret savu gribu jānīkst 3 stundas un jāuztver tas kā norma, bet otrā atvainojas par 15 minūšu kavēšanos. tāpēc jau uzdevu šo jautājumu.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


while the limousines wait in the street

from: [info]up
date: Aug. 19., 2009 - 05:35 pm
#

nu nevajag jau arii izlikties par stulbaaku, nekaa esi. viesniica pie tevis no citas valsts nepaarvietojas, un netiek ar visu vajadziigo uzpildiita pirms izbraukshanas :)

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]liljabrik
date: Aug. 20., 2009 - 11:47 am
#

nevis izliekos bet patērētājs reiz ir izaudzināts tāds, ka viņam absolūti neinteresē pakalpojuma virtuve - viņš vēlas labu pakalpojumu un viss. "kāda man daļa, ka ka jums viesmīlei ir mīlas problēmas un viņa virtuvē raud? Dodiet man ēst!"

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


while the limousines wait in the street

from: [info]up
date: Aug. 20., 2009 - 11:53 am
#

aa, nu pardon, es ar tik ignorantiem pateereetaajiem neesmu paziistama.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]liljabrik
date: Aug. 20., 2009 - 11:57 am
#

Jā nu es arī tikai iepazinos ar lidsabiedrību pasažieru sūdzību statistiku.

Atbildēt | Iepriekšējais


from: anonīmiķis
date: Aug. 19., 2009 - 01:26 am
#

Prasi Šleseram

Atbildēt | Diskusija


from: [info]po
date: Aug. 19., 2009 - 10:45 am
#

Kuram gan citam?

Atbildēt | Iepriekšējais


from: [info]fenrir
date: Aug. 19., 2009 - 01:34 am
#

Nu, ja kaut kas nepatiik, ej ar kaajaam.

Atbildēt


while the limousines wait in the street

from: [info]up
date: Aug. 19., 2009 - 09:22 am
#

aviobizness kaa taads ir uztureeshanaa daargs, sarezhgjiits un iesaistiito personaala vieniibu kaa arii piesaistiitaas uzraugosho unstituuciju un reguleejosho noteikumu ietilpiigs. respektiivi, kjeediite no "man ir lidmašīna, es gribu vadāt kravu/pasažoerus" līdz reālai konkrēta lidojuma izpildei precīzā laik;a ir tik neticami gara, ka rezultāts reti kad ir apmierinošs patērētājam. turklāt kvalitāti un komfortu (gan fizisku, gan emocionaalu) par zemu cenu shajā jomā ieguut nav iespeejams. tāpat fakts, ka šis r salīdzinoši ātrs pārvietošanās veids, visu sarežģī vēl vairāk. jo ātrāk kas notiek, jo lielāku skādi nodara nelielas neprecizitātes timeteiblaa

kaveeshanaas parasti notiek a)nelidojau laikapstaaklju deelj, b) lidmašīnas tehnisku problēmu dēļ, c) aizkavētu piegāžu (degviela, in-flight pārtika, bagāžas iekraušana/izkraušana) d) gaisa telpas aizņemtības dēļ. pietiek vienam reisam nokavēties gana dzīvīgā lidostā, lai vēl ilgi visi reisi ienāktu un zietu ar nokavēšanos.

neeetiska attieksme - es esmu diezgan daudz lidojusi pa pasauli un ar riebiigu attieksmi sastapusies paarsvaraa tikai Riigaa vai celjaa uz riigu, kur ir iesaistiits muusu nacionaalaas aviokompaanijas personaals. aa, nu veel visleetaakaas aviokompaanijas ar laipniibu nespiid - tas atkal par to komforta/cenas attieciibu - vini ir paargurushi, jo uz vienu personaala vieniibu ir neadekvaats pasazieru skaits,

slēptas izmaksas - to, kaadeelj izmaksas netiek defineetas skaidri un uzreiz s izskaidrot nemaaceeshu, bet izdevumu apjoms, kas gulstas uz aviokompaaniju pleciem ir neaptverams. lidaparaati, to uztureeshana tehniskaa kaartiibaa, degviela, amortizaacija, apdroshinaashanas, personaals, gaisa telpas/lidlauku izmantoshana, visi pakalpojumi, kas tiek sanemti pie zemes etcetc. no way, ka lidojums Rīga Londona var maksaat 4Eur
aa, jaa, man vispaar shkjiet, ka sleeptaas izmaksas, tas ir taads muuslaiku reklaamas/paata jaashanas triks. agraak bilete lidmashiinaa maksaaja tik, cik vinja maksaaja, bez liekaam zamorochkaam - gribi lido, negribi nelido. tagad kaut kaa ir jaapievilina pateereetaajs.

bagaazhas zuudiiba: tas attiecas uz to pakalpojuma aatrumu. dazkaart vienkaarshi nepaspeej bagaazhu iekraut lidmashiinaa un mazaaki zaudeejumi lidsabiedriibai rodas peectam dzenot peedas bagaazhai, nekaa aizkaveejot reisu.


Atbildēt | Diskusija


Petrovichs

from: [info]petrovichs
date: Aug. 19., 2009 - 10:09 am
#

Ļoti smuki uzrakstīts :)
Man gan nav iznācis ar kādu riebīgu attieksmi sastapties ne Rīgā, ne ceļā uz Rīgu. Varbūt vienkārši paveicies?

Atbildēt | Iepriekšējais


from: [info]liljabrik
date: Aug. 19., 2009 - 11:56 am
#

ne tikai lētās, patiešām. Lai arī parasti visi ir formāli laipni, tāpat tur var just kaut kādu slēptu aizkaitinājumu un frustrāciju par katru uzdoto jautājumu.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


while the limousines wait in the street

from: [info]up
date: Aug. 19., 2009 - 12:29 pm
#

nevaru komenteet - man nekad taa nav gadiijies ar normaalaam aviokompaanijaam. nemaz nerunaajot par ASV, kur arii siikie, leetie kantori ir loti customer oriented. pat tajaa gadiijumaa, kad es savu teevu aizsuutiiju uz taada pasha nosaukuma pilseetu, tikai citaa shtataa, man, neraugoties uz to ka taa bija 100% mana kljuuda, izdevaas operatiivi un cilveeciski sakaartot visu pa telefonu, lai ieseedinaatu opi naakamajaa reisaa uz vajadziigo pilseetu un diennakts laikaa piegaadaatu pakaasto bagaazhu.

jaa, meedz buut reisu aizkaveeshanaas, lidojumi ir tikusi paarcelti pat pa 3 reizeem pa stundai, divaam uz priekshu, savureiz, bet es domaaju, ka tas ir atkariigs no katra pasha uzstaadiijuma. es taados gadiijumos vienmeer atrodu ar ko nodarboties. bet ja tu pats esi izbesiijies un knosies kaa ar skujainu zaru dibenaa, tad arii velti sagaidiit laipnu attieksmi pretii, bet ja tu veersies pie lidostas darbinieka ar smaidu un neviltotu laipniibu, to pasu sanemsi arii pretii.

es saprotu, ka var buut steiga, saplaanoti connection flighti, vai tikshanaas galaa, bet ja par pirmo aviokompaanijas naak pretii un paliidz sakaartot, tad par otro - tas vienkaarshi ir jaapatur praataa un jaareekjinaas, ka varu nebuut arii laikaa.

Atbildēt | Iepriekšējais


from: anonīmiķis
date: Aug. 19., 2009 - 09:23 am
#

varbūt likumdošana uz gaisa telpu neattiecas?

Atbildēt


tas neizlasāmais jūzerneims

from: [info]bax55hqy8dlb
date: Aug. 19., 2009 - 09:55 am
#

labojums - tu raksti par lētajiem liedojumiem, jo tikai tajos ir neētiska attieksme un slēptās izmaksas. gribi normāli lidot - izvēlies normālu aviokompāniju.

Atbildēt | Diskusija


from: [info]po
date: Aug. 19., 2009 - 10:47 am
#

Kā ar visu mūsu made-in-china laikmetā: kad lētums kļūst norma, tad labais kļūst ekskluzīvs, un beigās visi ir zaudētāji.

Atbildēt | Iepriekšējais


from: [info]liljabrik
date: Aug. 19., 2009 - 11:55 am
#

nemaz ar nē. Lidojot no Hītrovas piemēram vai Šarla de Golla, viss ir pretīgi un smird, lai ar kuru kompāniju tu lidotu.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


tas neizlasāmais jūzerneims

from: [info]bax55hqy8dlb
date: Aug. 19., 2009 - 12:00 pm
#

man liekas, ka vaina ir tevī

Atbildēt | Iepriekšējais


while the limousines wait in the street

from: [info]up
date: Aug. 19., 2009 - 12:30 pm
#

varbuut tev vienkaarshi netiik snobiskie briti un viizdeguniigie franchi.

Atbildēt | Iepriekšējais


Šugā faiv

from: [info]morraa
date: Aug. 19., 2009 - 07:20 pm
#

Man ir doma, ka probleemas ir nevis lidostaas, bet cilveeku galvaas. Diemzheel padomija (laikam) cilveekiem LV ir ieviesusi taadu negatiivu principaa galvaa, ka, redz, nevar buut labi un viss - iisteniibaa taa tachu nav, var buut lpermanenti abi un par to var nekas nebuut. Daudzi to nesaprot. Un taalaak - tie cilveecinj atnaak uz lidostu un tas noteikti ir notikums vinju dziivee, pacilaats un prieciigs apriori, bet nu kas tie par sveetkiem kas nav sabojaati? (sk. augstaak) taapeec piekasaas pat pie taa, pie kaa piekasiities taa kaa nevajadzeetu.
Lidmashiinas vienmeer kavee - vinjas ir taa iekaartotas, neviens nevar mainiit laika apstaakljus lielaa jomaa, sleeptaas izmaksas ir tikai taapeec ka biljetes pashas pa sevi ir daargas un tas ir maarketings, turklaat nav nemaz taa ka kaads paluudz piemaksaat 100 ls lidostaa ne par ko, nelaipniiba - klaat jau pie taa visa augshaa par piekasiishanos - tieshaam, biljete nevar maksaat 4ls un tie cilveeki ir paargurushi. Bish augstaakas cenas aviosabiedriibaas parasti viss ir ok ar laipniibu.

Atbildēt