« previous entry | next entry »
Aug. 19., 2009 | 12:26 am
posted by: liljabrik in pajautaa

kāpēc ar lidošanu, lidsabiedrībām un lidostām vienmēr ir tik daudz problēmu: kavēšanās, neētiskas attieksmes, bagāžas zūdību, slēptu izmaksu, utt.? kas šajā nozarē ir tik atšķirīgs no citām pakalpojumu nozarēm?

# | jā, ir doma! | Add to Memories


Comments {23}

from: [info]liljabrik
date: Aug. 19., 2009 - 12:46 am
#

pareizāk: kādēļ aviobizness nepārtrauktā konfliktā gan ar patērētājiem, gan likumu?

Atbildēt | Diskusija


while the limousines wait in the street

from: [info]up
date: Aug. 19., 2009 - 09:24 am
#

taadeelj, ka aviobizness ir zaudeejis savu prestizho statusu, kompaanijaam ciinoties par vietu tirguu savaa starpaa, un ir nonaacis vienaa liimenii ar jebkuru citu biznesu. nosauc vienu nozari, kur viss notiek eetiski un likumiigi.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]liljabrik
date: Aug. 19., 2009 - 11:52 am
#

nu es kā patērētājs vismaz viesnīcās un lielveikalos neizjūtu tādu diskomfortu un neprognozējamību un sajūtu, ka nevienam nevar uzticēties

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


while the limousines wait in the street

from: [info]up
date: Aug. 19., 2009 - 12:21 pm
#

kaa to var saliidzinaat? viesniicaas un lielveikalos nav iesaistiits taads liidzeklju, klientu, iesaistiito dienestu/darbinieku turnarounds saliidzinoshi iisaa laika spriidii. nemaz nerunaajot par iespeejamiem dazhaada veida riskiem.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]liljabrik
date: Aug. 19., 2009 - 03:50 pm
#

nu no patērētāja viedokļa jau var gan salīdzināt. es kā patērētājs nevaru zināt tos apstākļus, kas attaisno, kāpēc man vienā vietā pret savu gribu jānīkst 3 stundas un jāuztver tas kā norma, bet otrā atvainojas par 15 minūšu kavēšanos. tāpēc jau uzdevu šo jautājumu.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


while the limousines wait in the street

from: [info]up
date: Aug. 19., 2009 - 05:35 pm
#

nu nevajag jau arii izlikties par stulbaaku, nekaa esi. viesniica pie tevis no citas valsts nepaarvietojas, un netiek ar visu vajadziigo uzpildiita pirms izbraukshanas :)

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]liljabrik
date: Aug. 20., 2009 - 11:47 am
#

nevis izliekos bet patērētājs reiz ir izaudzināts tāds, ka viņam absolūti neinteresē pakalpojuma virtuve - viņš vēlas labu pakalpojumu un viss. "kāda man daļa, ka ka jums viesmīlei ir mīlas problēmas un viņa virtuvē raud? Dodiet man ēst!"

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


while the limousines wait in the street

from: [info]up
date: Aug. 20., 2009 - 11:53 am
#

aa, nu pardon, es ar tik ignorantiem pateereetaajiem neesmu paziistama.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]liljabrik
date: Aug. 20., 2009 - 11:57 am
#

Jā nu es arī tikai iepazinos ar lidsabiedrību pasažieru sūdzību statistiku.

Atbildēt | Iepriekšējais