CannibalSmith ([info]cannibalsmith) rakstīja [info]koderi kopienā,
@ 2008-08-28 15:14:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
3D transformāciju matricas
Kā zināms, 3D koordinātas ir vektori (x, y, z, h), kur h = 1, un transformāciju matricas ir
a b c p
e f g q
i j k r
l m n s
, kur abcdefgijk ir rotācija, un lmn ir pārvietojums. Mēs iegūstam attēlu transformējot visus scēnas punktus uz kameras koordinātu sistēmu un projicējot tos uz ekrāna:
x_uz_ekrāna = puse_ekrāna_platuma + x / z
y_uz_ekrāna = puse_ekrāna_augstuma - y / z
.

Mans jautājums ir: ko dara ar hpqrs mainīgajiem?


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]barvins
2008-08-28 16:46 (saite)
Neesmu iedziļinājies, varbūt galīgi diršu, bet iespējams, ka tie mainīgie kaut ko maina tikai ceturtajā dimensijā, bet tā kā runa ir par 3D grafiku un reāli no rezultāta izmanto tikai 3 dimensijas, tad tie mainīgie neko neietekmē.
Cik sapratu, tad katru transformāciju atsevišķi var izpildīt ar 3x3 matricu, bet, lai sabāztu visa veida transformācijas vienā matricā, tiek mākslīgi pielikta klāt vēl viena dimensija.
http://home10.inet.tele.dk/moelhave/tutors/3d/transformations/transformations.html#SECTION0003000000000000000000

(Atbildēt uz šo)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?