ANNA + АИИА ([info]nenoteiksme) rakstīja [info]gribam_zinaat kopienā,
@ 2012-04-12 15:55:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
ignorējot zemās grīdas braucamos u.c. 21. gadsimta veikumus -
`bdien.
kas spēj attīstīt lielāku ātrumu - tramvajs vai trolejbuss?


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]kkkungs
2012-04-13 00:27 (saite)
Mani vairāk interesē, kāpēc ir daudz sieviešu - tramvaju un trolejbusu vadītāju, bet praktiski nav autobusos?

Tramvajus vēl var saprast - neprasa pašam navigēties, troļikam minimāli - pēc vadiem. Vai tiešām tas arī viss?

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]termostats
2012-04-13 02:36 (saite)
Autobusa vadītāju sieviešu pamazām paliek aizvien vairāk, bet nu pamaz vēl aizvien ir vēsturisku apstākļu dēļ.

Kādreiz to tikpat kā nebija, jo, pirmkārt, Ikarusiem (atšķirībā no visiem šobrīd lietojamajem RS busiem) bija manuālā ātrumkārba, un tādai lamatai pilsētas satiksmē štepselēt robus ir visai smags darbs. Otrkārt - kādreiz, lai vadītu pilsētas busu, vajadzēja D kategoriju, kas ir iegūstama sarežģītāk un dārgāk, nekā tramvaja vai trolejbusa kategorija. Šobrīd arī tur bija kaut kādas izmaiņas - no trolejbusa uz autobusu var pārsēsties relatīvi vienkārši.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?