Cirslītis ir strādājis lielā starptautiskā uzņēmumā un zina, ka uzņēmumā lieto @uznenums e-pastus nevis @inbox e-pastus. Tā nu cirslītis sarakstē ar pasniedzējiem principiāli izmanto @augstskola e-pastu. Augstskolas e-pastam nav zaigojoša podziņa «pāradresēt», be cirslītim izdevās salikt tā, ka ierastais gmail saņem no augstskolas e-pastus ar POP3 palīdzību.
Reiz cirslītis dusmīgs aizgāja pie pasniedzēja, ka tas viņam neatsūtīja atzīmi, kā bija solījies. Pasniedzējs teica, ka atsūtījis jau pirms divām nedēļām . Cirslītis sašļucis gāja mājās un cītīgi pārbaudīja e-pastu, meklēja pēc pasniedzēja vārda, priekšmeta, nē, nekāda e-pasta nebija.
Kad nākamoreizi cirslītis skatījās savas atzīmes, viņš atcerējās, ka pirms dažiem mēnešiem nelietīgā sistēma pieprasīja viņam nomainīt ilgus gadus esošo paroli. Cirslītis iegāja riebīgajā neērtajā augstskolas e-pastā un izlasīja visas svarīgās divus mēnešus sakrājušās vēstules. Un turpmāk ikreiz pie paroles maiņas pieprasījuma maina paroli divreiz. Uz jaunu un atpakaļ.