porcelāna lellīte [userpic]

24. Maijs 2020 (17:07)

Nesen izlasīju vienu interviju ar Uģi Kuģi un man tagad ik pa laikam par to jādomā. Man patika, cik korekts bija žurnālists, tur bija diezgan smalkumos par to atšķirīgo ikdienu, bet vēl man jādomā par nabaga seksu. Par to ka tas kā Kristīne Balode vienā intervijā teica, ka tas, nabags, tiek dēmonizēts. Un ka pat visādās kristiešu konfesijās saka, ka tas ir slikts un ka to daudz nevajag. Bet nu o.k., es arī skandalozo Rubeņa grāmatu nopirku un ar prieku (vietām, jo sākums bija briesmīgi sauss un izstiepts) izlasīju un visās kristiešu kāzās vienmēr citē dažas vietas no Bībeles, kur nu nav gan nosodījums seksam

Comments

Posted by: mis_sarajevo ([info]mis_sarajevo)
Posted at: 24. Maijs 2020, 20:00

Man no tā pašapmierinātā sieviešu paverdzinātāja pumpas metas, tbh.
Kaut kā šķiet, ka aiz tā vēdiskā smaida slēpjas kaut kāds maniaks.

Posted by: porcelāna lellīte ([info]neraate)
Posted at: 24. Maijs 2020, 21:01

Redzi, ir grūti pieņemt, varbūt jocīgi izklausās, bet ir pietiekoši daudz sieviešu, kas tādu dzīvesveidu un filozofiju pieņem labprāt, un tas ir apzināts informēts lēmums. Ja neskaita reliģijas nianses, daudzi jau domā tāpat.

Posted by: mis_sarajevo ([info]mis_sarajevo)
Posted at: 24. Maijs 2020, 21:03

Man tas šķiet šausmīgi.
Jo nedomāju, ka tik liels daudzums to pieņem labprātīgi. Bet vnk aiz paniskām bailēm nepatikt viduvējiem vīriešiem.

Posted by: porcelāna lellīte ([info]neraate)
Posted at: 24. Maijs 2020, 21:44

Tajā pat laikā tajā intervijā pieskārās arī dažādām praktiskām niansēm. Manuprāt ir arī ļoti atšķirīgi un būtiski ja pavarda kopšana ir sievietes pienākums un vīrietis viņu novērtē un tajā pat laikā visu sagādā, lai viņai nav jādomā par pragmatisko pusi. T.i. ir katram sava istaba un viena kopīgā un tur uzkop un gatavo un audzini bērnus un vari nestresot par ko nopirkt un vai pietiks īrei. U.tml.

Man daudz kas no viņa teiktā nav pieņemams, tomēr domāju, ka arī šādi cilvēki var panākt daudz labu pārmaiņu sabiedrībā. Ar to pašu augšējo piemēru - diemžēl daudzās ģimenēs vīrietis ir kaut kāds, nezinu, neproduktīvais mājlops, no kura nav baigās jēgas. Un te tomēr ir tas mesidžs par to, ka jāuzņemas atbildība. Un labi arī tas, ka ir piemērs kurā nav bērnu bariņš.

Man vispār patīk ka ir daudz dažādu vērtīgu diskusiju publiskajā telpā. Ugunsskolai ir tāda sadaļa Cilvēkjauda ar interesantām sarunām, arī viņu pieeja ir dīvaina, new age u.tml. bet kopumā caur viņiem labums ir mims visiem

Posted by: mis_sarajevo ([info]mis_sarajevo)
Posted at: 24. Maijs 2020, 21:54

Nezinu. Neticu šādiem "life-coaches", kas prasa naudu un neko īpaši jaunu nepasaka.
Ja kādam tas palīdz, lai jau. Man tikai šķiet nepieņemami, ka šādus pašpasludinātus ekspertus aicina uzstāties skolās.

I guess jebkas, kas liek domāt par pavarda kopšanu (I mean, kuram mājās ir pavards?) kā sievietes pienākumu, par kuru pietiek pateikt "paldies, mīļā" vai arī reizi nedēļā palaist "ar meitenēm pasēdēt", šķiet, ka atgriež pasaules progesu pāris desmitgades atpakaļ.

Bet, protams, whatever works. No judging. Man vnk tiešām šis konkrētais karakters liekas shady as fuck.

Posted by: austra ([info]au)
Posted at: 24. Maijs 2020, 21:58

man liekas, ka viņš ir pimpis ar ausīm un ļoooooooti slikts cilvēks. bet, ja mēs ar Nerāti lasījām vienu interviju, tad man acīs iekrita tas, cik ļoti viņš nostāda sevi kā labo vīrieti iepretim citiem un kā viņš savu dzīvi pamato ar reliģiju. un man liekas, ka putra sākas tieši tai brīdī, kad viņš šo "lab-vīriskumu" mēģina stāstīt ar viņa reliģiju nesaistītiem cilvēkiem. tur uzreiz ir īssavienojums. taču reliģijas iekšienē, manuprāt, viņš dzīvo vidēja mēroga dzīvi. protams, kā pimpis ar ausīm, kas krāpj no parastajiem mirstīgajiem naudu, bet tomēr. vismaz attiecībās ģimenē viņš nav Nekas Tāds.

Posted by: porcelāna lellīte ([info]neraate)
Posted at: 24. Maijs 2020, 22:15

Jā, tas ir tas, ko es gribēju pateikt. Tur bija arī par to, ka viņa uzdevums nav sataisīt bērnu bariņu un tas ir labi, ka ir tādi piemēri, īpaši kopējā kontekstā, jo kā bērnu bariņu apvienot ar lielu ģimeni, kurā strādā tikai viens un ir pilnas slodzes krišnaīts es nespēju iztēloties. Bāriņtiesas sapnis. Man tas šķiet labāk nekā reliģiskā pārliecība+kontracepcijas aizliegums.
Pa lielam jau tā sadzīve apmēram tāda pati ir arī baptistu bīskapa, katoļu diakona vai pareizticīgo popa sievai imho

A interviju uz ātro nevarēju izguglēt, santa.lv bija pavis nesena

Posted by: austra ([info]au)
Posted at: 24. Maijs 2020, 22:16

"mans mazais" pēdējā numura lielā intervija.

Posted by: divas_zosis ([info]divas_zosis)
Posted at: 24. Maijs 2020, 22:18

Izklausās pēc pašpasludināta eksperta komentāra.

Posted by: Indra ([info]rindra)
Posted at: 25. Maijs 2020, 00:59

Atnāca vīrietis pateikt sievietei, ka viņas viedoklis par sieviešu jautājumiem ir junk.

Posted by: divas_zosis ([info]divas_zosis)
Posted at: 25. Maijs 2020, 01:04

Manuprāt, kāds aiz savas traumas neko tālāk nav spējīgs redzēt. Un protams, es kā vīrietis kā likums neko nesaprotu.

Posted by: Indra ([info]rindra)
Posted at: 25. Maijs 2020, 01:10

Nu tad pastāsti mums, sievietēm, kā ir patiesībā. Apgaismo.

Posted by: divas_zosis ([info]divas_zosis)
Posted at: 25. Maijs 2020, 01:13

Nē.

Padomā tikai par šo - tās nav sievietes, kuras fano par Uģi Kuģi, ja?

Paldies.

Posted by: Indra ([info]rindra)
Posted at: 25. Maijs 2020, 01:20

A tu padomā par savu nikneimu "divas_zosis", sieviešu aizstāvi.

Posted by: divas_zosis ([info]divas_zosis)
Posted at: 25. Maijs 2020, 01:21

Bučas!

Posted by: Indra ([info]rindra)
Posted at: 25. Maijs 2020, 01:04

Viņš bija mans kursabiedrs :) Neatceros, ka izceltos ar gaišu galvu.

A bet kopumā, šķiet, ka jautājums ir par mātes lomu. Tb, reliģijās (kristietībā, islāmā, krišnaītismā vai kā viņu tur) to ciena. Varbūt tur mātes lomu konstruē nepārdomāti, bet ciena. Kreisajās aprindās ar to ir kā ir. Skaļākās ir visādas "agresīvas stervas" (pieskaitu tām sevi) un bezbērnu sievietes. Vajadzētu plašāku diskusiju tieši par mātes lomu (teica bezbērnu sieviete).

Posted by: Indra ([info]rindra)
Posted at: 25. Maijs 2020, 01:37

Vēl būtu drusku tolerējamāk, ja Uģa Kuģa kungs būtu sieviete (un stāstītu par pavarda sargāšanas svarīgumu), bet dusmo tas, ka atkal (kā jau gadsimtiem ilgi) tas ir vīrietis, kas stāsta sievietēm, kādām viņām ir jābūt.

Posted by: planeeta ([info]planeeta)
Posted at: 24. Maijs 2020, 21:55

ja šāds vīrietis saslimst, nomirst, aiziet pie citas sievietes, pavarda kopēja paliek ar bērnu bariņu un zaudējusi savu profesionālo kvalifikāciju

turklāt finansiāla atbildība uz viena pleciem arī izdedzina vīrieti, jo krīzes ir neizbēgamas pat vizgrandiozākajās karjerās, un, ja pelnītājs ir tikai viens, tad karjerā ir daudz mazāka fleksibilitāte, jo ir grūti uzņemties riskus.

Posted by: austra ([info]au)
Posted at: 24. Maijs 2020, 21:59

viņa gadījumā tas ir reliģiskas kopienas jautājums un neviena sieviete nepaliktu viena, jo viņu stutētu visa kopiena. bet parastā dzīvē, protams, tie ir visnotaļ nāvīgi ikdienas draudi.

Posted by: porcelāna lellīte ([info]neraate)
Posted at: 24. Maijs 2020, 22:19

Bet tāds risks ir arī ne-krišnaītu ģimenē. Man ik pa laikam ir murgi kuros vīra nav un esmu es, bērni un problēmas. Tomēr psiholoģiski iespējams Uģa Kuģa sieva ir labākā situācijā jo viņai ir izglītība, kvalifikācija un tā bija viņas apzināta informēta izvēle, kamēs es kaut kā šādā situācijā iekūlos :D

20 Lasīt komentārus piebilst