|
[10 Dec 2025|09:14pm] |
Gara, bet ohujenna analīze par mūsdienu reklāmu simbolisko, politisko, kulturālo etc. nozīmi un masāžu, ko tie sevī ietver. Šeit konkrēti par šī gada marry-consumeras iekš UK.
The Deepest Lore #213: Christmas Ads 2025
|
|
|
[10 Dec 2025|07:00pm] |
|
es šodien pirmo reizi mūžā uzcepu kotletes.
|
|
|
[10 Dec 2025|05:59pm] |
|
Kaut kāda dīvaina un frīkaina nedēļa.
|
|
|
[10 Dec 2025|03:58pm] |
Ta kā beidzot šajā drūmajā lietus sezonā šodien ir pavērusies spraudziņa ar īstu Saules gaismu, nolēmu aiziet uz pludmali, izvēdināt galvu. Jāiet nepilnu stundu, pie jūras gan netiku, jo viss ir nožogots un paveras šādi skati.
Tas nekas, apskatījos plānojumu, pludmale būs vēl lielāka un skaistāka.
Don't forget your push up, push ups The only way to look is look up
|
|
|
[10 Dec 2025|10:07am] |
damn, būs jāsapērk popkorns
Turpinot par to pašu prāvu - spriedumā ir atsauce uz vienu citu (Maya Forstarter) lietu un minēts citāts no šī sprieduma - taču tāda šajā spriedumā nav. Tam ir diezgan liela nozīme.
Citēt izdomātu citātu tiesas spriedumā, kurš šobrīd ir daudzu uzmanības centrā ir diezgan pārgalvīgi. Spriedums bija milzīgs un ļoti ātri gatavs, tādēļ ir pavīdējusi versija, ka tā varētu būt AI halucinācija, jo AI varētu būt tieši tik ātrs un tik 'drosmīgs'.
[Pat gadījumā, ja šāds teikums par aizsargājamo pazīmju hierarhijas neesamību tur būtu, esošā prāva pati apliecina hierarhiju: Aptona kunga dzimtes identitāte pārtrumpo Pegijas dzimumu, ja būtu savādāk, tad būtu secināts, ka notikusi diskriminācija uz dzimuma pamata, t. i. - sieviešu ģērbtuvē pārģērbjas vīrietis un sodīta tiek sieviete, kas iebilst]
*
*
*
*
Vēlos vēl precizēt par vakardienas ierakstu, kurā minēju, ka tiesnesis un Aptons abi domā vienādi, varbūt netieši implicējot, ka viss šis ir kaut kāds vīriešu radīts haoss, kas tāds, protams, nav. Ir pilns ar sievietēm, kas atbalstītu un atbalsta pilnīgi jebko, ko Aptons dara un teiktu, ka viņš ir 100x labāka sieviete nekā viņas jebkad būs (just read satori)
Man ienāca prātā Batleres teksts, kur viņa sajūsminās par vienu drag queen, cik viņš labi perfomē, tādējādi savā batleriskajā stilā duļķojot ūdeņus un radot priekšstatu, ka nav īsti atšķirības starp 'tēlot sievieti' un 'būt sievietei', pati viņa nav tik sievišķīga kā šis vīrietis, tādēļ viņa identificējas kā non-binary (regresīvie stereotipi ftw).
Filozofs Alex Byrne par šo izteicās: "The mime artist Marcel Marceau famously imitated the actions of a man trapped in a box, moving his hands along imaginary sides. Marceau played the part more convincingly than a man trapped in a real box, who would probably curl up in a ball sobbing."
|
|
| Par cirslīti |
[09 Dec 2025|11:01pm] |
Latviešu valodā vārds "cirslītis" ar nozīmi "cilvēks, kas nolohojas" ir radies šeit, Cibā, vai kaut kur pastāvējis jau iepriekš?
Un es pareizi saprotu, ka etimoloģija varētu būt saistīta ar to, ka dzīvnieciņš cirslītis angliski ir "shrew", bet alternatīvā nozīmē šeit ir ironisks pretstats vārdam "shrewd"? Vai arī neko nesaprotu?
Vispār foršs un smiekligs vārds, žēl, ka nav plašāk iegājies kā tāda latviska alternatīva tam pašam "nolohoties" vai "fuckup".
|
|
|
[09 Dec 2025|07:11pm] |
Tagad sēžu pidžamas biksēs, t kreklā un bez kosmētikas, cik nez procentuāli esmu šobrīd sieviete pēc Nīla Degrassa Taisona gradācijas. 80% diez vai, varbūt es varētu cerēt uz 50. Ja ielikšu auskarus, tad 60.
[viņš vienā intervijā reiz stāstīja, ka mēs visi pēc pamošanās sākam 'uzsvērt savu dženderu' un minēja visādus procentus, cik tu varētu procentuāli justies kā kāds dženders un kā tie procenti aug, attiecīgi saģērbjoties etc. es pieņemu, ka tajā mirklī viņš jutās kā 0.002% zinātnieks.]
|
|
|
[09 Dec 2025|05:55pm] |
Izvēršot vienu jau pieminētu punktu no tās pašas prāvas:
Viens no galvenajiem argumentiem feminismā vēsta*, ka feminitātes stereotipi nav tas, kas definē sievietes, vienalga vai viņas būtu konservatīvas, praktizētu reliģiju vai pornu. Mēs esam sieviešu dzimuma cilvēki, kuru vērtību un piederību šim dzimumam nenosaka stereotipu izpilde. [woman = adult human female, nevis woman = someone who performs feminine stereotypes right]
Pegijas lietā vīriešu tiesnesis kopā ar Pegijas vīriešu kolēģi viens otram piekrīt, ka sievietes ir vienkārši regresīvi stereotipi (drēbes, kosmētika, frizūra) un, ja gadās kāda 'assigned female at birth', kura tam nepiekrīt, tad viņa nesaprot un nenovērtē 'feminīno stereotipu performanci' kā 'sievišķo esenci' un jo sliktāk viņai.
---- *vismaz kādreiz vēstīja
p.s. atcerējos vienu interviju ar Maya Forstarter, kur viņai teica: bet re, tu esi uzkrāsojusies, tu performē sievietību. un viņa atbildēja: kad es noņemu kosmētiku, es joprojām esmu sieviete. lol
|
|
|
[09 Dec 2025|07:32pm] |
|
Tā, kolēģēm dāvaniņas Ziemassvētkiem nokomplektētas. Riekstu kaut kāds batoniņš paliels no Lidl, sejas maska un Ziemassvētku rotājums glītas mājiņas formā. Pagājušajā gadā man kaut kā galīgi nebija iedvesmas, tāpēc uzdāvināju katrai pistāciju paku, kuras biju uz atlaidēm sapirkusi. Ja es nevaru izdomāt, ko tādu foršu lai uzdāvina, tad es dāvinu kaut ko tādu, ko cilvēks ar lielu varbūtību izlietos.
|
|
|
[09 Dec 2025|09:53am] |
Ir noslēgusies prāva NHS pret Sendiju Pegiju (medmāsa, kuru NHS gribēja sodīt par to, ka viņa nevēlējās sieviešu ģērbtuvē pārģērbties blakus savam vīriešu kolēģim) un tā nav beigusies labi. Vienīgais pozitīvais ir tas, ka tribunāls ir secinājis, ka NHS ir vajājuši Pegiju un nav pareizi risinājuši situāciju - bet citādi nekādas problēmas nav, dzimumdiskriminācija nav notikusi, viss ok. Kāpēc viss ok? Well, jo te ir runa par divām ticībām - Pegija tic, ka ir divi dzimumi un tos mainīt nevar, savukārt Aptona kungs (viņas kolēģis) pirms 3 gadiem nolēma būt sieviete un viņš tic, ka viņš ir sieviete - divu ticību sadursme. Manuprāt, tas ir totāli greizi noformulēts, te nav runa par divām ticībām, bet gan par realitāti vs maldiem. Ja dzimumi ir tikai 'ticība' tad arī fakts, ka sievietes dzemdē ir tikai 'ticības jautājums'. Tu vari ieiet palātā, kur notiek dzemdības un, ja gribi - tad tici, ja negribi, netici, tad nekas nenotiek.
Tad vēl arī secināts, ka, ja vīrietis ļoti cenšas, un Aptona kungs esot centies, izskatīties sievišķīgi (izaudzēja garus matus un mēģina runāt augtsākā toņkārtā), tad viņa uzstāšana uz sieviešu ģērbtuves lietošanu ir vērā ņemama. Tas nekas, ka Aptona kungs joprojām ir liela auguma ar ādamābolu un precējies ar sievieti un jebkuram uz viņu apskatoties ir skaidrs, kas viņš ir - tieši tāpēc tika panākts, ka šo prāvu aizliedza translēt.
Un vēl šis...
Vienkārši perspektīvai:
Anglija:
1918. sievietes iegūst tiesības balsot
1975. sievietes iegūst tiesības atvērt bankas kontu
2025. ģērbtuves un labierīcības atsevišķi sievietēm nevar pastāvēt, jo, ja nu tur ir jāieiet elektriķim vai apkopējam. and what about transmen (facepalm x 3000)
Kopsavelkot - vīrieši (tie, kas cenšas) varot lietot sieviešu ģērbtuves, ja neviena sieviete neiebilst. [Taču, ja kāda iebilst, viņa no sākuma tiek ignorēta, tad vajāta un tad tiek atstādināta no darba. So go ahead and complain, I dare you.]
|
|
|
[09 Dec 2025|10:41am] |
|
Ir baigā kaudze ar algebras, ģeometrijas un vispār matemātikas grāmatām (skolotāja krājums, pamatā vidusskolām. Ne pašas jaunākās). Varbūt kādam vajag, pirms vedu prom makulatūrā.
|
|
|
[08 Dec 2025|11:29pm] |
LSM raksta autore, "faktu pārbaudītāja un dezinformācijas pētniece"
Man gaišā piemiņā ir Re:Baltica žurnālistiskā pētniecība, kura nevarēja saprast vai vīriešiem ir priekšrocības sportā pār sievietēm un kā pierādījumus atrada nevis tūkstošiem biologu etc pētījumu, sporta statistiku etc un veselo saprātu, bet gan izraka īpašus, transaktīvisma ideoloģijai pakārtotus materiālus, kuri tika demonstrēti, lai apliecinātu viņu 'neitralitāti'.
Ta kā, nē, faktu pārbaudītāji ir biased as fuck un viņi var izklaidēties savā nodabā pēc sirds patikas, bet nevar pieprasīt, lai kāds to visu uztver nopietni.
|
|
| Stikla Pērlīšu spēle |
[08 Dec 2025|10:34pm] |
Tā kā literārais mentors manas grāmatas sākumu salīdzināja ar šo grāmatu, nolēmu izlasīt atkal.
Jā, tik tiešām, arī SPS grāmatā praktiski nav nekā par jūtām un emocijām. Tikai par gara un intelekta pasauli. Jā, tur arī ir viena varoņa dzīvesgājuma apraksts. Jā, tur arī varoņa attīstība savos spriedumos un vērtējumos ir galvenā izaugsme un sižeta līnija visas grāmatas laikā.
Jā, tur arī ir par elitāru skolu, tāpat kā manā grāmatā.
Tātad četras sakritības jau pirmajās 50 lpp.
Kas nesakrīt - mans varonis tomēr grib laulības. Manta viņam lielā mērā ir tikpat maznozīmīga kā Heses varonim. Taču visu dzīvi nodzīvot kā nevainīgs zinātnieks, līdzīgi Izakam Ņūtonam, viņš gan negrib.
|
|
|
[08 Dec 2025|04:37pm] |

Zinu, ka šis ir vecs video, bet es tagad lasu komentārus un vienkārši mirstu
"Jabba the Bljat"
|
|
| Pārdomām |
[07 Dec 2025|10:13pm] |
| [ |
music |
| |
Stūrī zēvele - Neatsakos |
] |
"Mīlestība bez taisnīguma ir liekulība, taisnīgums bez mīlestības ir cietsirdība."
Šodien sareiba galva, domājot par to, kā manas izvēles un darbības ietekmējušas citus cilvēkus. Un kā pēc tam šie nospiedumi cilvēkos tālāk ir ietekmējuši vēl citus, un kā šie citi to nesesuši tālāk vēl citiem un tā tālāk. Nav tā, ka pārvērtētu savu nozīmību, taču pārāk vieglprātīgi arī negribu uztvert savu saistību ar cilvēci.
|
|
|
[07 Dec 2025|08:18pm] |
Zaļās partijas līderis Zach Polanski pavisam nesen kā argumentu par labu imigrācijai minēja šo: "Viens no pieciem aprūpētājiem ir migrants. Nezinu kā jūs, bet es īpaši negribu slaucīt kāda pakaļu."
Viktorija Smita tikko nopublicēja lielisku rakstu, kurā analizē viņa sacīto.
"As a pro-immigrant argument, it is double-edged, to say the least. As many have noted, it does seem to imply that there’s an “us” — a non-migrant population — for whom bum-wiping is too disgusting and lowly, and a “them” — immigrant workers — who can take it on because, well, they don’t mind. It also conflates care work in general with the disgusting and the lowly. You, the thinker, the genius, the progressive, aren’t going to want to get your hands dirty, or sacrifice your identity."
"..within the “progressive” left represented by men such as Polanski there is a tension between laudable aims to redistribute wealth, labour and access to power, and an identity politics which denies dependency and the body whenever they get in the way of narcissistic self-realisation. Who identifies as a bum wiper? I sure don’t, and who betide anyone who questions my non-bum-wiper true self’s right to exist. Body and dependency denialist ideologies — in particular, those which coalesce around sex denialism — have provided privileged leftists with a means to prioritise self-interest over actual social justice. [šis punkts man šķiet ļoti labs, šērojiet ar partiju Progresīvie, pls]
"It’s the selfishness and individualism of the right wrapped up in the rhetoric of agency. You’re not saying you’re better than the bum-wipers or that you were born to higher things. It’s just that bum wiping’s not who you are, deep down inside, which is, like, totally different (thank god for the wiping-inclined immigrants!)."
-----
Un visi šie leftistu čuvaki kā viens arī ir dzimtes ideoloģijas adepti.
"..this is how you end up with the “kind” people siding with male doctors demanding to share changing facilities with female nurses. God forbid anyone questions said doctors’ autonomous, self-directed personhood (and besides, aren’t nurses members of the natural born arse wiper class?)."
https://thecritic.co.uk/let-them-wipe-bums/
|
|