19 Aprīlis 2010 @ 23:39
 
Lūk, National Geographic Chanels neviens neaizliedz reklamēt alkoholu, visu reklāmas pauzi vienu dzērienu nomaina nākamais, arvien stiprāks un stiprāks, un viņi rāda to, ko rāda. Bet pie mums to nedrīkst, un tāpēc  jāskatās Ugunsgrēks, Dejo ar zvaigzni un Degpunktā.
 
 
( Post a new comment )
[info]dienasgramata on 19. Aprīlis 2010 - 23:41
toties mēs tāpēc mazāk dzeram
(Atbildēt) (Diskusija) (Link)
[info]simamura on 19. Aprīlis 2010 - 23:46
mazāk alkoholu, vairāk sadzīves ķīmiju
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Link)
[info]antuanete on 20. Aprīlis 2010 - 00:09
Ja cilvēkiem jāskatās Degpunkts, Zvejo ar zvaigzni un Okartes akadēmija, tad tas var tikai palielināt alkohola patēriņu.
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Link)
[info]spicausis on 20. Aprīlis 2010 - 09:26
Man ir miglainas aizdomas par vietējo mentalitāti, ka degpunkts, ugunsgrēks un dejo ar zvaigzni te turpinās iet pat tad, ja legalizēs marihuānu un reklamēs to katras piecpadsmit minūtes.
(Atbildēt) (Diskusija) (Link)
[info]fedrs on 20. Aprīlis 2010 - 11:43
:) Dārgie skatītāji, steidzam jums pavēstīt priecīgu ziņu. Esam noslēguši reklāma līgumu ar Rémy Martin, tāpēc turpmāk jums būs iespeja vērot Degpunktu 12 stundas dienā.
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Link)