2015
« previous entry | next entry »
Dec. 31st, 2015 | 01:59 pm
nomainīju darbu. uz krietni patīkamāku un labāk apmaksātu. lai gan ne tik labi, lai es justos komfortabli. runājām ar iepr kolēģiem, ka tiksimies un nezaudēsim kontaktus, bet neesam pirmo un esam otro.
sāku likt geish nagus. tas ir sasniegums, jo pirms tam manikīru neapmeklēju vispār. ieguvums nosacīts, jo tie tā pat turpina dalīties uz lūzt. ne pie pašas ādas, gan. pirmo nedēļu pat ir smuki.
konstanti turpinu izplūst. biju pie endokrinologa, kurš pateica, ka jauniem cilvēkiem (lol) vajagot vairāk kustēties. mani iebildumi, ka kustēšanās apjoms nav ticis mainīts un food intake ticis samazināts, neko nesvēra.
joprojām dzīvoju turpat. ja ir dators, pie kā sēdēt un ko ar to datoru darīt, realitāte ir gana ciešama.
biju uz gaisa balonu sacensībām Ungārijā un īsā brīvdienu izbraucienā uz Londonu.
vienpersoniski noorganizēju un novadīju observeru apmācību kursus. 3 no jaunizceptajiem tiesnešiem aizbrauca uz sacensībām Japānā. vienīgā ienākusī sūdzība bija, ka esot bijuši pārāk centīgi.
netiku uz Dubaju.
mati joprojām riži, draudziņš joprojām Spoks.
sāku likt geish nagus. tas ir sasniegums, jo pirms tam manikīru neapmeklēju vispār. ieguvums nosacīts, jo tie tā pat turpina dalīties uz lūzt. ne pie pašas ādas, gan. pirmo nedēļu pat ir smuki.
konstanti turpinu izplūst. biju pie endokrinologa, kurš pateica, ka jauniem cilvēkiem (lol) vajagot vairāk kustēties. mani iebildumi, ka kustēšanās apjoms nav ticis mainīts un food intake ticis samazināts, neko nesvēra.
joprojām dzīvoju turpat. ja ir dators, pie kā sēdēt un ko ar to datoru darīt, realitāte ir gana ciešama.
biju uz gaisa balonu sacensībām Ungārijā un īsā brīvdienu izbraucienā uz Londonu.
vienpersoniski noorganizēju un novadīju observeru apmācību kursus. 3 no jaunizceptajiem tiesnešiem aizbrauca uz sacensībām Japānā. vienīgā ienākusī sūdzība bija, ka esot bijuši pārāk centīgi.
netiku uz Dubaju.
mati joprojām riži, draudziņš joprojām Spoks.
(no subject)
from: pinjons
date: Dec. 31st, 2015 - 02:38 pm
Link
Reply | Parent