(no subject)
« previous entry | next entry »
Oct. 8th, 2012 | 07:19 pm
man te tādas pārdomas. morālā dillemma, pat varētu teikt..
iekāpu es vienā iestādījumā, kas sevi prezentē par kosmētikas veikalu. tāds, vairāk uz smalko galu velkošs.
ar vienu mērķi- nopirk kompakto pūderi.
tur beibe- kosmētiskā asistente izstāstīja kādi nu ir, kad nolēmu iepirkt vienu konkrēto ražojumu, viņa man saka ka rekur šitais tonis būs tas pats piemērotākais.
man cho ta tas tonis sķiet par tumšu, paņemu un un nopērku vienu pakāpi gaišāku.
un tad es mājās jamo uzmočīju uz sejas un saprotu, ka vienalga ir par tumšu.
nesu atpakaļ uz super kosmētikas veikalu, saku, rekur jūs konsultējāt un man neder. beibe- veikala asistente atbild, ka iešot runāt ar vadību. pēc kāda laika beibe atgriežās un pavēsta, ka vadība uz man vēlamo toni nemainīšot, jo produkts esot lietots.
ok, es saprotu, ka lietotu kosmētiku un lietotas apakšbikses nemaina un atpakaļ nepieņem.
bet ko darīt ar to, ka tieši konkrētā veikala asistents man ir ieteicis nopirkt tieši to sassodīto pūderi un tanī tonī, kas manai ādai ir par tumšu.
parasti es šādās reizēs ietu un rakstītu kļauzas, kamēr dabūtu vismaz formālu gnadarījumu (ja man tā vadītāja būtu piedāvājusi kaut ko, kaut da jebko tā vietā, lai mainītu sasodīto pūderi- kaut vai atlaides kuponu vai pilnu sauju paraudziņu, es nekašķētos, bet man vnk pateica nē un pat ne personīgi un pat ne atvainojamies ka šitā), bet ja tā padomā, pat ja es kaut ko panākšu, visdrīzākais pa kaklu visvairāk dabūs tieši meituks- konsultants. un pat ja viņa man ieteica nepareizu toni, es takš tā dēļ negribu cilvēkam dzīvi bojāt.
no otras puses, es viņas ieteikuma dēļ nopirku produktu, kurš man neder, un ne jau par 2 latiem.
nu vot ko man tagad darīt?
iekāpu es vienā iestādījumā, kas sevi prezentē par kosmētikas veikalu. tāds, vairāk uz smalko galu velkošs.
ar vienu mērķi- nopirk kompakto pūderi.
tur beibe- kosmētiskā asistente izstāstīja kādi nu ir, kad nolēmu iepirkt vienu konkrēto ražojumu, viņa man saka ka rekur šitais tonis būs tas pats piemērotākais.
man cho ta tas tonis sķiet par tumšu, paņemu un un nopērku vienu pakāpi gaišāku.
un tad es mājās jamo uzmočīju uz sejas un saprotu, ka vienalga ir par tumšu.
nesu atpakaļ uz super kosmētikas veikalu, saku, rekur jūs konsultējāt un man neder. beibe- veikala asistente atbild, ka iešot runāt ar vadību. pēc kāda laika beibe atgriežās un pavēsta, ka vadība uz man vēlamo toni nemainīšot, jo produkts esot lietots.
ok, es saprotu, ka lietotu kosmētiku un lietotas apakšbikses nemaina un atpakaļ nepieņem.
bet ko darīt ar to, ka tieši konkrētā veikala asistents man ir ieteicis nopirkt tieši to sassodīto pūderi un tanī tonī, kas manai ādai ir par tumšu.
parasti es šādās reizēs ietu un rakstītu kļauzas, kamēr dabūtu vismaz formālu gnadarījumu (ja man tā vadītāja būtu piedāvājusi kaut ko, kaut da jebko tā vietā, lai mainītu sasodīto pūderi- kaut vai atlaides kuponu vai pilnu sauju paraudziņu, es nekašķētos, bet man vnk pateica nē un pat ne personīgi un pat ne atvainojamies ka šitā), bet ja tā padomā, pat ja es kaut ko panākšu, visdrīzākais pa kaklu visvairāk dabūs tieši meituks- konsultants. un pat ja viņa man ieteica nepareizu toni, es takš tā dēļ negribu cilvēkam dzīvi bojāt.
no otras puses, es viņas ieteikuma dēļ nopirku produktu, kurš man neder, un ne jau par 2 latiem.
nu vot ko man tagad darīt?
(no subject)
from: pikaczu
date: Oct. 8th, 2012 - 09:17 pm
Link
Reply