Pats par sevi -

10. Nov 2009

 wowow@23:23

Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry

Kārtējo reizi cepos par internetu lietojamību- ja eirlaini vairāk vai mazāk savus internetus safiksējuši no lietojamības viedokļa vien visādas maksas padjobkas iespraužot pirkšanas procesā, tad man piemēram nav skaidrs, kā iespējams nopirkt biļeti Itālijas vilcienu kompānijas lapā. Skaidri zinu, ka vilciens ir, ir pat izdevies tikt līdz vilcienu sarakstam betnu izvēlēties konkrēto vilcienu tun tad kautkā tuprināt šo procesu nu nekādi neizdodas. Esmu stulbs vai saliecies? Jeb tomēr Trenitalia?

(13 raksta | ir doma)

Comments:

putnupr / 10. Novembris 2009@23:38
varbut nevar nopirkt taadeelj, ka vinji nemaz nezina, vai tajaa dienaa konkreetais vilciens dosies celjaa :)
man vismaz itaalijaa 2x bijis taa, ka vilciens neatnaak. vienreiz streika deelj, otrreiz vvz kāda iemesla dēļ
(Reply to this) (Thread) (Link)
wowow / 10. Novembris 2009@23:40
es atradu, ka vaina ir tur ka viņi nepārdod vairāk kā 2 mēnešus uz priekšu - bet nu ilgi bija jāmeklē kamēr to uzzināju
(Reply to this) (Parent) (Thread) (Link)
leocat / 11. Novembris 2009@04:09
vēl var uzrasties problēma ar starpvalstīm....
(Reply to this) (Parent) (Link)
vistu_zaglis / 11. Novembris 2009@00:17
Te nu tiesa, es noņemtu cepuri Amadeus, piemēram, priekšā, ja viņi sāktu savu softu distribūtēt arī uz vilcieniem, a to gemors kaut kāds pārcilvēcīgs.

Piemēram nekādas iespējas uzzināt cenu (nerunājot par nopirkt), ja vilciens startē no citas valsts un šajā citā valstī ir pierakstīts — kas tāds pieejams tikai, ja ar šo transporta līdzekli pārvietojies savas valsts teritorijā. Un, protams, vipendroni katram operatoram savi, katram lapa pa savam ģeniāli realizēta, vobšem AAAAAA!
(Reply to this) (Thread) (Link)
pupturis / 11. Novembris 2009@00:33
imho tur tīkls tām visām lietām viens...
un ir nevis valstu vipendroni, bet līkrokaini, mūžam smaidoši koderi no draudzīgās indijas. un projvadi ar smagām pakaļām. un jaunizcepti businesa spečuki, kuri to vien zina kā samazināt izdevumus un migrēt visu uz malaiziju....

glābiet manu dvēseli, ja maldos....
(Reply to this) (Parent) (Thread) (Link)
vistu_zaglis / 11. Novembris 2009@01:01
Nevis valstu, bet operatoru. Pārvadātāju. Kā lai to nosauc... OK, vienkāršāk. Mums ir DieBahn, mums ir ČD, un mums ir, būsim politkorekti, LDZ.

Tur ir katram savs softs, katram ar saviem vijeboniem. Strādāt kopā viņi nav spējīgi, viss maksimums, ko no viņiem var izdabūt, ir izbraukšanas laiks, piemēram, no kaimiņvalsts, vai ierašanās laiks tajā. Tas ir pizģec kaut kāds, I mean — tajā pašā Progresīvajā DB es pirms burtiski 3 gadiem gribēju nopirkt tiketu Frankfurte — Parīze, un vienīgā iespēja bija iegādāties hard copy biļeti, ko tev nosūta pa pastu. Un ko Latvijas Pasts, protams, kaut kur padirsa.

OK, ir viseiropas vilcienu "mēnešbiļete" (BTW — Latvijā strādā?), arī par to paldies. Maksā ahūno naudu, bet vismaz darbojas un tā... Bet internetiski tur ir auzas pilnīgas!
(Reply to this) (Parent) (Thread) (Link)
pupturis / 11. Novembris 2009@01:12
ok ok. bet imho ir kautkādi satiskmes centri, kas ķešo to tavu operatoru saraxtus un braukšanas grafus, lai varētu ātri salikt šķēlumus....
neba tādi saiti kā expedia iet pie katra un lūdzās autļaut piekonektōrēties?
neticu! ldz paši nezina kā pie savas bāzes intrawebā ielogoties, kur nu vēl no interweba;p
(Reply to this) (Parent) (Thread) (Link)
vistu_zaglis / 11. Novembris 2009@01:20
Baigi gribētu ticēt, ka ir.

Praksē caur ČD nevar atrast konekciju biļeti uz Rīgu, jo tāda maršruta nav. No Rīgas nevar atrast konekciju uz Prāgu, jo tāda maršruta nav. Iekš DieBahn, achtung!, VAR atrast konekciju no Rīgas uz Prāgu. Kāda, bļaķ, vienota sistēma, a?

Nē nu gan jau ar laiku visi dabūs pa nagiem, integrēsies, un iestāsies laime Universā, bet, kā jau minēju, šobrīd tur valda pizģecs kaut kāds.

Ā, un tad vēl visādi ICE, Thalys, u.c. samērā neatkarīgie vedēji, eto že pipec ņezemnoj...
(Reply to this) (Parent) (Thread) (Link)
pupturis / 11. Novembris 2009@01:44
ā, nu Rīga tak tāda čuhņa...... ;>
nezinu, es ar vilcienu nebraucu, bet ganjau tev taijsneijba...
pēc manas teorijas viss novienādojās uz cilvēku vājībām, saspringuši sīkpirži - nejēdz neko... jox ;>
neuzklausa biezie tautas balsi, LV pieprasījums mirst Olaines mežā.... nav konekcijas uz āru... saraxti ir domāti sexindustrijas attīstīšanai lv.

labi, nebojāsim man sirds mieru. jākrāj spēks cīņai ar ofisa kņadu. ZB jau vispār... kā var izglītoti vīri vāvuļot kā puskurli pacani strojkā?? pretfāzes skaņas slāpētājam jāmaina baterijas ik mēnesi :/
(Reply to this) (Parent) (Thread) (Link)
vistu_zaglis / 11. Novembris 2009@01:47
Vot, šis bija konstruktīvi, es par, respect! :)
(Reply to this) (Parent) (Thread) (Link)
pupturis / 11. Novembris 2009@01:55
bet ja ir "satiksmes centri", tad lv vnk ir par lētu biedra naudu maxāt ;P

ich bin šlāfen...
(Reply to this) (Parent) (Link)
kinskis / 11. Novembris 2009@07:23
:) man gan nekad nav gadījušās kādas problēmas. vienmēr, kā vajadzēja, tā gan vilcienus uzzināju, tā arī biļeti nopirku.
(Reply to this) (Link)
barbala / 11. Novembris 2009@09:46
:) trenitalia lapa vēl neko, ilgi un ne, šķietami, tur meklējot kaut ko var atrast, bet vilcienlapas Francijā...un arī sniega kūrportu lapas Francijā ir patiess loģikas, intuīcijas un nejaušības tests.
(Reply to this) (Link)
blog counter