uzņēmuma rēķinu grāmatvede ir vienkārši unikāla persona!
viņa man zvana, saka, ka esot rēķins nepareizi izrakstīts. ee, umm, tas nav tavs pienākums, kundzīt? labi, pieņemu, ka tas varētu būt vienreizējais rēķins, kurus dažreiz man lūdz izrakstīt. tad viņa saka, ka viņai zvanot no firmas un sakot, ka nepareizs PVN maksātāja nr norādīts. nu, gadās, es jau grasos prasīt, kas tā par firmu un kāds viņiem telefons, kad viņa pasaka, ka viņa savienošot (??) zvanu.
tas nebūtu nekas neparasts, ja uzņēmuma telefoniem būtu tāda opcija kā 'savienot zvanus'. viņa paņem ārējās līnijas telefona klausuli un pieliek pie iekšējā telefona klausules un, viņasprāt, viņa ir savienojusi zvanus. tas nekas, ka nav iespējams neko dzirdēt un otra puse pēc 30 sekundēm nolika telefonu, bet galvenais, ka zvani savienoti.