bona fide ([info]viux) rakstīja,
@ 2008-10-10 14:34:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
uzņēmuma rēķinu grāmatvede ir vienkārši unikāla persona!

viņa man zvana, saka, ka esot rēķins nepareizi izrakstīts. ee, umm, tas nav tavs pienākums, kundzīt? labi, pieņemu, ka tas varētu būt vienreizējais rēķins, kurus dažreiz man lūdz izrakstīt. tad viņa saka, ka viņai zvanot no firmas un sakot, ka nepareizs PVN maksātāja nr norādīts. nu, gadās, es jau grasos prasīt, kas tā par firmu un kāds viņiem telefons, kad viņa pasaka, ka viņa savienošot (??) zvanu.
tas nebūtu nekas neparasts, ja uzņēmuma telefoniem būtu tāda opcija kā 'savienot zvanus'. viņa paņem ārējās līnijas telefona klausuli un pieliek pie iekšējā telefona klausules un, viņasprāt, viņa ir savienojusi zvanus. tas nekas, ka nav iespējams neko dzirdēt un otra puse pēc 30 sekundēm nolika telefonu, bet galvenais, ka zvani savienoti.


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]iguana
2008-10-10 12:09 (saite)
no sirds sasmējos.

(Atbildēt uz šo)


[info]iiw
2008-10-10 12:31 (saite)
es varētu kādreiz viņai piezvanīt uz palūgt savienot ar ilzi :)

(Atbildēt uz šo)


[info]cabis
2008-10-10 12:52 (saite)
:DDDD

(Atbildēt uz šo)


[info]austrinjsh
2008-10-10 13:27 (saite)
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDD

(Atbildēt uz šo)


(Anonīms)
2008-10-10 14:02 (saite)
neuželi kaut kas tāds vēl mūsdienās arī notiek! :D

Tu varēji viņai pateikt, ka nākamreiz lai pareizi savieno zvanus, tobiš piesien ārējā telefona "spirālvadu" pie iekšējā tel. sprirālvada un tad dod Tev runāt !

(Atbildēt uz šo)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?