Comments: |
| From: | maris |
Date: | January 23rd, 2007 - 12:32 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Nu hibrīds tipa, ja noplīst ragi, brauc tālāk ar tīseli.
| From: | kemune |
Date: | January 23rd, 2007 - 12:45 pm |
---|
| | | (Link) |
|
a kāda jēga? bieži viņi plīst? jēga vadāt to motoru, lai iedarbinātu 1x mēnesī? un ja tik ļoti grib savienot maršrutus, tad arī nešķiet pārāk racionāli. (nē, nē, šis nu nekādi nav uzbrauciens tev, vienkārši te ierakstījās)
| From: | maris |
Date: | January 23rd, 2007 - 12:48 pm |
---|
| | | (Link) |
|
A tu savukārt nespēj domāt racionāli. :P Cik izmaksātu trolejbusa līnijas izveide līdz piem. Berģiem? Un cik tā izmaksātu, ja līdz Berģiem brauktu hibrīds-trolejbuss?
Achtung! — kur ir deklarēts, ka mums ir nepieciešama trolejbusa līnija līdz piem. Berģiem? ;)
Man nekas tāds pat zem zāles un grādiem prātā nenāktu!
| From: | maris |
Date: | January 23rd, 2007 - 12:50 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Common, tas bija tikai piemērs :P Piem. nozīmē piemērs! Tā man mācīja skolā.
I know. Tāpēc arī izmantoju šo pašu piemēru domas turpināšanai :P
| From: | maris |
Date: | January 23rd, 2007 - 12:51 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Starp citu, tā būtu nepieciešama, ja Berģos uztaisītu auto stāvvietu.
Un ja Tožās uztaisītu RIMI lielveikalu, tad arī uz turieni vajadzētu trolejbusu...
| From: | maris |
Date: | January 23rd, 2007 - 12:54 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Nu es ar to domāju to smalko RD izstrādāto "Park and ride" sistēmu, vai kā nu viņa tur saucās...
Es sapratu, sapratu :) Dauzos...
| From: | kemune |
Date: | January 23rd, 2007 - 12:51 pm |
---|
| | | (Link) |
|
a kur problēma autobusu norīkot?
| From: | maris |
Date: | January 23rd, 2007 - 12:53 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Tur, ka dīzelis tomēr ir dārgāks par elektrību. A tā, troļļuks aizdīzeļo līdz Šmerļa ielai un tālāk dudina ar stravu.
A varbūt vispār nahrenizejam visus tramvajus un trolejbusus un saliekam to vietā daudz, daudz autobusus?
| From: | kemune |
Date: | January 23rd, 2007 - 12:55 pm |
---|
| | | (Link) |
|
nu bet kāds ir mērķis - radīt universālas līnijas, transportu, kurš met septiņus lokus no vienas pilsētas vietas uz citām piecām? kāda problēma pārsēsties? moš mums vajag vēl tramvaj-trolejbus-autobusus kombinētos :) tak vienkārši vajag atrisināt biļešu jautājumu kā normālās pilsētās - nopērc biļeti uz 2h un brauc laimīgs ar cik transportiem gribi. besī tomēr tā tendence berģus savienot ar bolderāju
| From: | maris |
Date: | January 23rd, 2007 - 12:59 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Nē, manu domu tu tomēr neuztvēri...
| From: | efix |
Date: | January 23rd, 2007 - 03:05 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Problēma jau ir tieši apstāklī, ka pārsēšanās Rīgā starp dažādādiem transportlīdzekļiem nav labi noorganizēta. Ne norādes līdz citai pieturai, ne uzskatāmas maršrutu shēmas pieturvietās.
Pag pag, nepārspīlē, mesjē. "Mēs paliksim savās vietās, jūs palieciet savējās", jebšu lai trolejbuss brauc tur, kur ir vadi.
Bet vispār, līdz kam aizkašķējāmies no viena nevainīga jautājuma ;) | |