A?? |
[Jan. 23rd, 2007|12:18 pm] |
|
|
|
Comments: |
| From: | kemune |
Date: | January 23rd, 2007 - 12:51 pm |
---|
| | | (Link) |
|
a kur problēma autobusu norīkot?
| From: | maris |
Date: | January 23rd, 2007 - 12:53 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Tur, ka dīzelis tomēr ir dārgāks par elektrību. A tā, troļļuks aizdīzeļo līdz Šmerļa ielai un tālāk dudina ar stravu.
A varbūt vispār nahrenizejam visus tramvajus un trolejbusus un saliekam to vietā daudz, daudz autobusus?
| From: | kemune |
Date: | January 23rd, 2007 - 12:55 pm |
---|
| | | (Link) |
|
nu bet kāds ir mērķis - radīt universālas līnijas, transportu, kurš met septiņus lokus no vienas pilsētas vietas uz citām piecām? kāda problēma pārsēsties? moš mums vajag vēl tramvaj-trolejbus-autobusus kombinētos :) tak vienkārši vajag atrisināt biļešu jautājumu kā normālās pilsētās - nopērc biļeti uz 2h un brauc laimīgs ar cik transportiem gribi. besī tomēr tā tendence berģus savienot ar bolderāju
| From: | maris |
Date: | January 23rd, 2007 - 12:59 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Nē, manu domu tu tomēr neuztvēri...
| From: | efix |
Date: | January 23rd, 2007 - 03:05 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Problēma jau ir tieši apstāklī, ka pārsēšanās Rīgā starp dažādādiem transportlīdzekļiem nav labi noorganizēta. Ne norādes līdz citai pieturai, ne uzskatāmas maršrutu shēmas pieturvietās.
Pag pag, nepārspīlē, mesjē. "Mēs paliksim savās vietās, jūs palieciet savējās", jebšu lai trolejbuss brauc tur, kur ir vadi.
Bet vispār, līdz kam aizkašķējāmies no viena nevainīga jautājuma ;) | |