Viss ir labi un būs arvien labāk! - [entries|archive|friends|userinfo]
veed_logs

[ userinfo | sc userinfo ]
[ archive | journal archive ]

Links
[Links:| google komiks Nr.1 komiks Nr.2 ]

[13. Dec 2023|13:48]
Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
Vaimanuvai, nez kāpēc šis nepārsteidz:
https://www.la.lv/marca-judza-bijusi-sieva-aicina-paskatities-uz-medalas-otru-pusi-esmu-bijusi-lietas-kursa-par-visu-notiekoso

Vakar izlasīju to sākotnējo tekstu, no kura sākās visa šī jezga. Man radās virkne jautājumu, bet nekas, sievietēm jau, kā zināms, šajos jautājumos ir jātic, tāpēc paturēju pie sevis savus jautājumus. Tagad gan kaut kāda loģiskā kļūda: sievietei jātic un sievietei jātic. Bet abām vienlaikus ticēt kaut kā nesanāk. Visa loģika salūzt.

Tāpat, kā toreiz Krīvēnam, kas ar putām uz lūpām podkāstā stāstīja, ka sievietēm ir jātic un, ka tie vīrieši, kas kaut ko sūdzas par sieviešu pāridarījumiem ir kaut kādi mīkstie. Līdz, šeku - reku, pēc neilga brīža viņa čomaka sieva kaut ko kaut kur ierakstīja, un beigās sanāca kaut kā nesmuki. Vēl jo nesmukāk, kad čomaks arī sāka vērt vaļā muti un sāka stāstīt par to otru, nepareizo medaļas pusi.

Nez, kādreiz pienāks brīdis, kad atbildīgie dienesti sāks darīt savu darbu atbilstoši un ļautiņi beigs mazgāt savu veļu publiski?
Paga, aizmirsu, tas jau taču ir pienācis, mums taču ir tā konvencija tagad. Tad jau būs miers beidzot, visi šitie neģēļi no populārajām mūzikas grupām (un citi) beidzot saņems pēc nopelniem!
Linknopel mani

Comments:
From:[info]divas_zosis
Date:13. Decembris 2023 - 14:32
(Link)
izskatās pēc pasūtījuma raksta.
[User Picture]
From:[info]veed_logs
Date:13. Decembris 2023 - 14:38
(Link)
Jā, acīmredzot. Piedraudēja iedot pa purnu, un šī uzrakstīja.
From:[info]polija
Date:13. Decembris 2023 - 15:20
(Link)
nu šitā dāma ar visu savu aizvainojumu pret to otro sievu, jau ar nebūs nekāds objketivitātes kalngals :D
[User Picture]
From:[info]veed_logs
Date:13. Decembris 2023 - 15:32
(Link)
Jā, tur jau visi ir iesaistīti, neviens nav un nebūs objektīvs.
[User Picture]
From:[info]resort
Date:13. Decembris 2023 - 16:55
(Link)
> un citi

bet pārsvarā neģēļi no populārajām mūzikas grupām
[User Picture]
From:[info]helvetica
Date:13. Decembris 2023 - 16:58
(Link)
viens otru neizslēdz
[User Picture]
From:[info]veed_logs
Date:14. Decembris 2023 - 09:23
(Link)
It kā jau neizslēdz, bet tad es ar nepacietību gaidu, ka sabiedrība nosodīs emocionālo varmāku, kas sūdzas par citu emocionālo varmāku.
From:(Anonymous)
Date:14. Decembris 2023 - 09:30
(Link)
Kāds psihologs man reiz teica: cilvēki, kuriem ir tieksme (atkārtoti) nonākt attiecībās ar toksisku dinamiku, parasti nav tie, kuriem pietiek mentālās enerģijas publiskai veļas mazgāšanai. Varmākām, savukārt, tās ir atliku likām.

Es nesaku, ka šis ir tas gadījums un visticamāk tā arī nav, bet sabiedrībai un iestādēm vajadzētu pievērst uzmanību, vai gadījumos, kad tiek uzsākta šāda publiska veļas mazgāšana, varmākas patiesībā neizrādās vairākas.
[User Picture]
From:[info]helvetica
Date:14. Decembris 2023 - 21:25
(Link)
nu, nē, aizstāvēšanās vaineadekv@tas reakcijas uz neadekvātu situāciju nav 'varmācība' pret varmāku. Tas kā pateikt, jā, bet ukraiņi arī dara pāri krieviem - šauj viņus nost paciņām.
From:(Anonymous)
Date:15. Decembris 2023 - 08:15
(Link)
Tāda vispār nebija mana doma. Runa bija par to, ka tie, kuri attiecībās krīt par upuriem parasti nemaz nav spējīgi uz šādiem publiskiem izgājieniem (tāpat kā viņi nebija spējīgi attiecībās iestāties par sevi), viņiem nav šādas tieksmes iziet uz konfliktiem. Vai viņi to maģiskā veidā apgūst dažu mēnešu laikā? Savukārt, tiem, kuri attiecībās ir bijuši varmāka, nereti ir spēja iet above and beyond, lai otru nolīdzinātu līdz ar zemi. No sākuma var klusām, pēc tam var arī publiski, lai lielāks damage un nedodot iespēju atšaudīties.

Ja Judža ex-sieva melo, tad viss ir ļoti, ļoti fucked up. Ja nē, tad bilde rādās jau daudz līdzsvarotāka (izsniegt ēdienu tikai saviem, bet ne iepriekšējās laulības bērniem, manuprāt, ir sociopātija diezgan augstā pakāpē un ļoti daudz ko pasaka par cilvēku) un visticamāk satikās divi ne pārāk līdzsvaroti cilvēki, kuri tāpat ne parāk saprātīgi un iejūtīgi spēj apstrādāt savu šķiršanos.
[User Picture]
From:[info]veed_logs
Date:15. Decembris 2023 - 09:48
(Link)
Analoģija ar Ukrainu ir nevietā. Vardarbība pret citiem cilvēkiem (svešu bērnu un vīra vecākiem) nav aizstāvēšanās. Ja viņa psihotu pret vīru (ko viņa arī dara), tad manis pēc, bet kāds tam sakars ar sveša bērna terorizēšanu? Sanāk, tu attaisno vardarbību pret svešu bērnu? Bērns taču nav cīņas ierocis. Ne vienā ne otrā sitācijā.

Nav arī zināms, kurš bija pirmais - R.vardarbība pret svešo bērnu vai vīra vardarbība. Varbūt vīra vardarbība ir aizstāvēšanās un pirmās vardarbības sekas?


[User Picture]
From:[info]helvetica
Date:15. Decembris 2023 - 15:36
(Link)
par to, kas ir vai nav noticis ar svešu bērnu es nebūtu tik ātra izdarīt secinājumus, tur ir daudz mainīgie un daudz nezināmie (viens gadījums vai sistēma, first hand info vai šķirtās mammas interpretācija no tā, ko bērns pastāstīja, bērns pastāstīja to, kas notika, vai to, kā viņš interpretēja to, kas notika (bērns ir paipuisītis, vai uzkacināts izvest pamāti no nerviem un pisājies ar ēdienu vai gribējis džanku, kas noliegts u.t.t., u.t.jp.)

Es tālāk šito neturpināšu, jo tas nav mans uzdevums no ziņās salasītas random info kādu tiesāt. Bet esmu bijusi situācijās un tuvu stāvējusi situācijām, kurās viss, kas var tikt - tiks izmantots pret tevi, arī normālas lietas, kas tiek pagrieztas tā, ka sāc šaubūties pats par savu veselo saprātu; kā esošie un bijušie +1 manipulē un rausta bērnus u.t.t.Un, jā, kā aiziet šīberis no tā visa ciet. (tāpēc es laimīgi uzelpoju svabadībā un nespēju iedomāties, kam būtu jānotiek, lai no brīva prāta atkal līstu cilpā "laulības dzīve, bērni, ģimene").
Taču viens aspekts man šķiet simptomātisks - vīrs šļūc pa kreisi. Un tas nevienu nesatrauc.Beibe, kura saka, ka viņai nav lāga, tiek iztirzāta no panckām ārā, vai viņa ir visu izdarījusi, lai būtu tiesīga saukties par upuri (un, ja nebūs, tad viņas ciešanas nebūs valīdas). Savukārt to, ka džeks ir kretīns, tas tā kā norm. + viņam jebkurš arguments tiek izmantots, nevis lai apsūdzētu (kā tas ir siev. gadījumā), bet gan tieši pretēji - lai attaisnotu.

From:(Anonymous)
Date:16. Decembris 2023 - 02:22
(Link)
Krāpšana attiecībās ir diezgan izplatīts fenomens, kurš raksturīgs kā sievietēm, tā vīriešiem un nav tā, ka tas viennozīmīgi liecina par vardarbību attiecībās. Citādāk daļa manu tuvāko draudzeņu kādā savā pag. punktā ir bijušas pieskaitāmas varmākām. Starp citu, "nevienu tas nesatrauca".
[User Picture]
From:[info]helvetica
Date:16. Decembris 2023 - 11:29
(Link)
qed