while the limousines wait in the street ([info]up) rakstīja,
@ 2018-03-25 10:41:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Es gribu ierakstīt par Paradīzi 89. Jau pašā sākumā man viss šķita samākslots un neveikls - gan pārspīlētais setups gan aktieri (izņemot bērnus, tie man patika. bērni kā jau bērni, ieiet lomā un ir ticami). Un vēl filmas 2/3 es skatījos pulkstenī un dimāju, ko man vispār mēģina pateikt, kāda tam visam jēga un kad tas vienreiz beigsies. Un tad es attapos klīstot pa stokmani ar kamolu kaklā. Un es jums teikšu, es jūtos piekrāpta kā skatītājs. Un režisores gājiens ar to, ka nespējot aizkustināt ar stāstu, mēs uz beigām piešaujam beigtu kaķīti, Zariņu mazā bet pretīgā lomā un divas lāpstas lēta patriotisma Baltijas Ceļa formātā, ir vienkārši negodīgs. Un tas, ka es saprotu, ka mani manipulē, bet es tik un tā tam esmu pakļāvusies, mani vienkārši sadusmo. Un tas, ka Tu bērnībā esi filmējusies pie Vara Braslas, nebūt nenozīmē, ka Tev sanāks nest tālāk LV kino lāpu viņa vietā. Pavadīju dusmojoties visu vakaru, kā atceros, kļūstu nikna joprojām. Tad jau labāk būtu gājusi skatīties jēlības Kriminālā Ekselences Fondā.


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]barbala
2018-03-26 00:14 (saite)
Jā, lūk, es arī paliku stipri domīga un līdz gandrīz beigām gaidīju, kad tad beidzot sāksies filma. Lai arī, bija vietas, kas man norezonēja, bet kopumā – kur tad palika stāsts, kur izpalika dziļāka ierakšanās raksturos bez tā besīgi lēnā, ap sevi virpuļojoši lēnā kadra trīs vietās? Tiesa, man KEF arīdzan likās pajēls, vienmuļš un plakans, taču vismaz estētiski glīts, to neatņemt.

(Atbildēt uz šo)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?