only after dark ([info]tvarj) rakstīja,
@ 2014-02-19 19:13:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
just sayin`
daži cilvēki nudien nesaprot, cik bīstami ir kaitināt oficianti :>


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]traffico
2014-02-19 20:02 (saite)
Nu, nu- zupā tak nespļāvi?? ;)

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]tvarj
2014-02-19 20:58 (saite)
fuj, nē, es neesmu tik pretīga!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]special_k
2014-02-19 21:12 (saite)
bet kko ar zupu tak izdarīji? ;)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]traffico
2014-02-19 21:20 (saite)
Gan jau kkautko izsmalcinātāku! :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]special_k
2014-02-19 21:23 (saite)
nu meitenēm jau tās iespējas mazākas nekā džekiem, bet ok

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]tvarj
2014-02-19 21:59 (saite)
patiesībā es viņus tikai sulīgi izlamāju un iztēlojos kā viņiem eksplodē galva

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]traffico
2014-02-19 22:15 (saite)
Tā ir, tā ir- klientam taisnība ir tikai amērikās... un arī tad nav teikts.
Keep on doin' I mean teachin' them. Malace! *

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]special_k
2014-02-19 22:22 (saite)
"klientam vienmēr ir taisnība, bet ne visus cilvēkus mums vajag kā klientus"

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]tvarj
2014-02-19 23:03 (saite)
jā, vēl šādas divas reizītes un es viņu palūgšu aizvākties

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]traffico
2014-02-19 22:15 (saite)
Domā???

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]special_k
2014-02-19 22:21 (saite)
Tu mani izaicini, mazā? ;)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]traffico
2014-02-20 01:02 (saite)
Nepareiza vārda galotne!:P

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]dusk
2014-02-20 08:10 (saite)
Bārmenim, oficiantei ir jāpiemīt 3 īpašībām, lai to pieņemtu darbā:
1. pacietībā, 2. pacietība, 3. personības atbilstībai vietai, auditorijai

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]santa_be
2014-02-20 09:14 (saite)
Tu aizmirsi spēji aizsūtīt tālu prom tos cilvēkus, kurus konkrētā vieta nevēlās vairs šeit redzēt nekad. Ir arī tāda lietiņa.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]dusk
2014-02-20 19:20 (saite)
Tā kādreiz gadās, bet tam nav jābūt īpašībās. ar to nodarbojas vai nu apsardze vai jā nu kādreiz bārmenis. Tomēr, kāpēc te cilvēks atnāci un vispār atapies. Varbūt citreiz viņš te der. LV ir daudz slikti bārmeņi un daudz hobijbāri. Ja tas ir bizness nevienu nekur nepasūta, nāc citreiz, nāc nākamreiz, ja atbilst mistiskajiem kritērijiem, tad lūgtum dzer ;) Ja runā par iestādēm, kur tu esi strādājusi, tad tās iestādes ir apmeklētas, bet nu galīgi tur nav apkalpojošais personāls etalons ;) turklāt no kura būtu jāņem piemērs.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]tvarj
2014-02-20 19:14 (saite)
1. es esmu pacietīga, 2. es esmu toleranta

IZŅEMOT gadījumus, kad cilvēki acīmredzami velkas uz mūsu iestādi, lai izdirsinātu visu personālu uz tā pamata, ka īpašnieks skaitās viņiem pazīstams cilvēks.
viņi ir bijuši vairākas reizes un VIENMĒR uzvedas kā pēdējās kuņas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]dusk
2014-02-20 19:25 (saite)
čomu būšana beidzas tur kur sākas nauda. ja iestāde atbilst izvirzitājiem augstumiem, tad īsti nav pat prasīgajam kur piesietie. ja iestāde ir ar stilu "vulgaris", tad var lietot " ej uz citu vietu". nav sliktu klientu, nav sliktu vietu, ja nav pamata cilvēki nelecās. ir neapmierinātie tipi, bet viņu saskarsmes forma ne vienmēr nozīmē lekšanās/dirsināšana. P.S. esmu audzinājis pāris reizes pasākumos pakļautās oficiantes/bārmeņus ;) tu strādā vietā, kur manuprāt iet paziņu paziņas un kaut kāds loks, nav ne jausmas no kura gala tur ko pasāk. Nav divu vienādu situāciju.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]tvarj
2014-02-20 19:29 (saite)
ja nav pamata cilvēki nelecās <= bullšits!
es tev vēlreiz stāstu - šie cilvēki (tā ir viena kompānija) nāk katru reizi ar prasībām un pretenzijām, piedzeras, uzmācas citiem klientiem utt
ap-zi-nā-ti! vai arī viņi ir pārākie kretīni pēc dabas :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]dusk
2014-02-20 19:35 (saite)
kretīni un tāds atpūšanās stils. Izklausās standarta klients :D Es strādāju ar naktsdarbus un reizēm visādi vip tusiņi. Jo lielāki vip jau vairāk pret jebko ir pretenzijas, vēlme apzināti, neapzināti izrādīties. Ja jau pazīst īpašnieku, ta jau nāk uz to iestādījumu, lai justos pirmie viesi ciemā ;) ir tad forši un svarīgi :P ja alko tad norm katalizātors. es man liekas esmu pieradis, protams reizēm liekas wtf? bet esmu pieradis pie šitā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]tvarj
2014-02-20 19:37 (saite)
mums lielākā daļa klientu ir patīkamas un paciešamas būtnes, tādēļ šos nu jau visi apkalpo ar vislielāko riebumu. un, kā jau teicu, vēl pāris reizītes un vairs neapkalpos vispār.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]dusk
2014-02-20 19:41 (saite)
tur ar apkalpojošā personāla profesionālisms, šitādus sūdus apkalpot labi. Es te nesen vienu dienu klausījos semināru par apkalpojošo personālu un apmācību. Labs moments bija, ka pusdienu pauzē lektore audzināja oficantes. Jā viņa lecīga, bet nu oficantes loses. atbildēt "kāpēc jūs gribat bez gaļas, ja salātus ar vistu ēdāt" ;) Lv nav sliktākā vieta uz zemes, bet mums ir augt un kur attīstīties :) visādās vipendrodu nzvaigžņu viesnīcās gandrīz pilnīgi visi klienti ir tādi, kas dirsina, lecās un tā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]tvarj
2014-02-20 19:45 (saite)
tu neticētu, ja redzētu cik sīrupaini laipna es palieku, kad viņi atnāk. ļoti laipna. pārāk daudz laipna :) un tad virtuvē vnk gānos :D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]dusk
2014-02-20 19:47 (saite)
:D gribu dzirdēt sīrupaino balsi :D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]tvarj
2014-02-20 19:53 (saite)
jā, tas ir tā vērts :D
tikai apsoli, ka nenāksi mani tāpēc uz darbu izbesīt :D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]dusk
2014-02-20 19:57 (saite)
es mužā kādreiz esmu teicis pāris reizes. Par alu, kas skābs. ir gan mainīts un muca mainīta, gan aizgājis līdz skandālam un nemainīts, melots, ka čiki. Vot par skābušu alu es visu zinu :) Paēdu, padzeru un ja nepatīk neeju vairs. Kāda jēga cepties par kaut ko.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]dusk
2014-02-20 19:46 (saite)
Ja pŗc kotleti pa čipo tad nav ko gaidīt pārsteigumus no apkalpošanas, bet ja pērc par kosmosu kur liela daļa cenas ir vieta, prestižs/serviss. tavs iestādījums cik saprotu nepretendē uz izmeklēto sabiedrības makiem, tak što no noskaņojuma rīkojies. Ir Lv iestādījumi, kur pasūti brokastis un tev sūta nah, ir iestādījumi, kur pasaka, ja maksāsiet varat dabūt visu, kādu uz veikalu pat aizsūtīs :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]tvarj
2014-02-20 19:49 (saite)
nu viņi kāreiz ir tādi, kas ar savu attieksmi izrāda "nē, nu, mēs jau parasti pusdienojam "Mišelinos", bet šodien apžēlojāmies un atnācām uz jūsu caurumu". kaut gan paši nav nekādi krutie, pat intelekta līmenis viņiem ir tāds pats kā mūsu 17it gadīgajam virtuves praktikantam

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]dusk
2014-02-20 19:54 (saite)
Gara nabadzība, naudas/varas bada neprāts. Lv ļoti daudz tādu cilvēku. Sievietes, lai piedod, kā dabū amatu kur kādu var vadīt un koriģēt, ja vēl ar naudu tad tādu huiņu bīda. Neprofesionālisms. Man 90% klientes/klientu pārstāvošie cilvēki ir šitādas. Es cenšos nerunāt, maz runāt, atrasties, kur nepamana. riebjas. Protams ar es kādreiz neizturu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]dusk
2014-02-20 20:02 (saite)
šon biju gaumīgā restoranā pasākumā. es tur visu tip top. 3 meituki kaut ko tur organizē, nāves smaka. tur man kaut ko paprasīja es noignorēju, jo tas nav mans darbs. cenšos nostādīt, ka man vēl kas jādara un neesu pieejams lūgumiem. nabaga oficiants tur atbildēja. Sākās, bīdi tur, dari to, tas nav smuki, dari šitā un vispār tu mums nepatīc. Klasika :D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?