Galma Āksts ([info]torch) rakstīja,
@ 2013-03-07 12:09:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Pasūtīju no ķīniešiem telefona turētāju mašīnā, bet atnāca pilnīga kaka - nelabi salīmēts, plīst pa visām vīlēm. Un tas jau uzreiz pēc izpakošanas - tālāk par manu rakstāmgaldu nav ticis.
Vakar eBayā atstāju savu pirmo negatīvo fīdbeku. Šodien saņēmu no viņiem mailu:


"Hi,dear friend

i am sorry to hear that you are not satisfied with the item and left me the negative feedback for me
pls do not worry
i will do my best to solve it for you
i am willing to refund all your money
you can keep the item I sent to you
how do you think?
i really need your help now
the negative feedback is really bad for me
my job is to communicate with the customer to solve their problem and make sure the feedback is positive
if i receive a negative feedback
i will be fired,but i really need this job
pls help,help me !
can i send you the feedback change request after i solved it for you?
pls help me change it to the positive
i will appreciate it
wait for your kind reply
nice day"



Nez tas teksts par atlaišanu ir īsts (zinot ķīniešus 'n shit) vai tomēr viņu sava veida PR pozitīvo fīdbeku noturēšanai?

anyhow, aizrakstīju atpakaļ, ka lai atsūta man normālu figņu, kas ir pareizi salīmēta un tad arī izmainīšu fīdbeku.
Ja nav tādas figņas, tad lai dod naudu.


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]hessin
2013-03-09 22:44 (saite)
ja tā ir prece sūds, tad tā arī uzraksti, vienīgi, ja viņi atgriež tev naudu, tad vari atstāt, ka šie ir atsaucīgi atgriezt naudu.
Citādi pārāk daudz tādi, kuriem ir pozitīvas atsauksmes, bet pārdod sūdus - tā tikai apčakarē sevi paši vai jebkuru citu pircēju, kas paļausies uz samainītiem feedbackiem.

(Atbildēt uz šo)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?