Vienotās biļetes ieviešana visā Latvijas pasažieru pārvadājumu sistēmā varētu maksāt no 7 līdz 11 miljoniem eiro. Tā kā vienotās biļetes sistēmu iecerēts balstīt uz e-talona projektu, kurš Rīgai izmaksāja apmēram 72 miljonus latu, rodas loģiski neērts jautājums - vai tad reģionālo autobusu parks ir 9-10 reizes mazāks salīdzinājumā ar Rīgas satiksmes autoparku? Ja saskaitīsim kopā visu Jelgavu, Daugavpiļu, Liepāju, Valmieru (..) u.c. Latvijas pilsētu autoostu autoparkus tas pats apmēram arī sanāks. Un sāk niezēt mēle - vai nu Rīgā ir TOTĀLI PĀRMAKSĀTS PAR E-TALONU vai arī ĀRRĪGAS E-TALONA PROJEKTU IR IECERĒTS SADĀRDZINĀT VĒLĀK, KAD TĀ IEVIEŠANA BŪS SĀKUSIES UN NEBŪS VAIRS APSTĀDINĀMA. Uzmanāmies, pilsoņi!