tominja_opiitis ([info]tominja_opiitis) rakstīja,
@ 2011-04-13 11:41:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Vienotās biļetes ieviešana visā Latvijas pasažieru pārvadājumu sistēmā varētu maksāt no 7 līdz 11 miljoniem eiro. Tā kā vienotās biļetes sistēmu iecerēts balstīt uz e-talona projektu, kurš Rīgai izmaksāja apmēram 72 miljonus latu, rodas loģiski neērts jautājums - vai tad reģionālo autobusu parks ir 9-10 reizes mazāks salīdzinājumā ar Rīgas satiksmes autoparku? Ja saskaitīsim kopā visu Jelgavu, Daugavpiļu, Liepāju, Valmieru (..) u.c. Latvijas pilsētu autoostu autoparkus tas pats apmēram arī sanāks. Un sāk niezēt mēle - vai nu Rīgā ir TOTĀLI PĀRMAKSĀTS PAR E-TALONU vai arī ĀRRĪGAS E-TALONA PROJEKTU IR IECERĒTS SADĀRDZINĀT VĒLĀK, KAD TĀ IEVIEŠANA BŪS SĀKUSIES UN NEBŪS VAIRS APSTĀDINĀMA. Uzmanāmies, pilsoņi!


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]slepkava
2011-04-13 12:18 (saite)
viens no prikoliem visā tajā lietā bija, ka igauņi piesaistīja ES naudu, bet iekš LV tas nebija izdevīgi, jo tad nāktos atskaitīties, kam pie velna viņa tiek lietota.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]tominja_opiitis
2011-04-13 12:22 (saite)
vot tas ir LOL

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?