mūslaiku popvarones
ai, apnika man tā ellija gūldinga. pietiks abonēt viņas pašbildītes. gan jau viņa nepamanīs šo manis iztrūkumu starp vienpadsmit miljoniem ik dienišķo viņas bildīšu skatītāju. lai gan NIKE veicināšanas aģentūra pēc manis skums vairāk, ar ko viņai reklāmas kontrakts.
tagad man jauna aizraušanās: Klēra Bušē jeb
Grimes. Te ir pavisam cita estētika, cits vēstījums. Ja ellijas imidžmeikeri viņu pozicionēja kā romantisku veselīgu bālvaidzi, tad grimze ir talantīga fentesī kiberpankmeitene. Viņas jaunības maksimālisma naivā nekaunība ir aizkustinoša. Tieši uzdrīkstēšanās un nekautrēšanās ir tas, ar ko viņa izceļas no tūkstošiem sintīmeiteņu.
Grimes - REALiTijā, kopš S. Kopolas
Lost In Translation ir pagājuši vairāk kā desmit gadi, pieprasām jaunas varones!
(Lasīt komentārus)
Nopūsties: