starro ([info]starro) rakstīja,
@ 2014-10-04 23:57:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
arī es blogoju par modi, man ir piezīmes
Šodien ar kulmināciju noslēdzās gadskārtējais modes un stila aksesuāru gadatirgus, kā arī dizaineru jauno kolekciju demonstrāciju skate. Ieradušies parādīt sevi un uz citiem paskatīties bija visi karstākie top modeļi un to kaismīgākie fani. Turpat – Tiroles Alpos, Ectāles Vellerbrūkas krācē. Dāmas un kungi, kajakeru gada sastrādātās maizītes atstrādāšanas brīdis: Extreme Kayak World Championship!

Tad ar ko jaunu prasīgos pircējus iepriecinājuši ražotāji un dizaineri? Kas noteiks toni tirgū nākamajā sezonā?

Pirms četriem gadiem viss elites zieds jeb top-15 gandrīz visi brauca ar amīšu Jackson Karma. Arī iepriekšējā 2010ajā.

Nākamajā gadā finālā puse bija ar jauno revolucionāro čehu Zet raptoru, puse turējās pie iepriekšējo gadu krutuma etelona Džeksona. Likumsakarīgi, džeksoni bija fināla lēnajā pusē.

Pagājušā gadā pēkšņi sākās pilotu lojalitāte nacionālo amatnieku ražojumiem to produktu virzīšanai tirgū. Allaž centīgie vācieši no slalomistu nišas aizkaktes izvilka Lettmann. Modīgie un karstie kivizēlandes džeki uztaisīja pamatotu troksni ar nevienam nezināmo Waka Tuna. Pārējie pēc inerces turpināja ar Zetiem.

Kas tad šogad? Pērnā tendence ar protekcioniski nacionālpatriotisko turpinājās. Tikai tik, ka gonku segmentā kāju durvīs iebāzt nolēma masu produkcijas tirgus dižpīrāgs Piraņa ar savu pirms pāris nedēļām svaigi izcepto Naineri, uz ko lika lielas cerības ar savu britu komandu. Ziemeļamīši turas pie sava džeksona, antipodi pie savas wakas jeb bliss-stick, friči pie letmaņa, vienīgais itālis spītīgi cenšas ar nekādo dragorosi.

Kas tad vinnēja šī gada skaistumkonkursu kategorijas V nobraucienā? Piraņa palika aiz pjedestāla. Jaunā mantiņa ir aša pie ideālo nobrauciena līniju īstenošanas, bet kļūdiņas nepiedodoša – grūti savākt pēc sīkiem feileriem un atkal uzņemt ātrumu. Britiem par apkaunojumu otro gadu pēc kārtas vinnēja anglis ar vācu letmani. Pārējās vietas uz pjedestāla jaunzēlandei un vēl tai piektā vieta. Tad otrais sešienieks letmaņiem, džeksoni tālāk, pa starpai pa zetam, beigās no labākajiem piraņas – gan jaunie speciālie sacīkšu naineri, gan augstkalnu pārgājienu vecie modeļi – burni, šivas.

Smuks jau tas 9R ir bezgala, taču es tādu nepirktu pie neierobežoti ierobežota budžeta. Man viņš šķiet neparocīgs. Lūk, letmaņa granātu, jā, to varētu. Wakas tuncis lai paliek izrādīties un iztaisīties kāriem pižoņiem, bet džeksons – tiem, kas uz kalnu upi līdzi ņem makburgeri un kõlu.

Jocīgi, bet neesmu redzējis pasaules čempionātos nevienu braucam ar aprindās un sabiedrībā iecienītiem likvīdlodžiku un dageru. Laikam neskaitās pietiekami gaumīgi priekš prõ meistariem.

Nākamgad, domāju, daudzi būs iemācījušies braukt ar naineri, tā būs dominējoša mašīna Ectālē`15.


(Lasīt komentārus)

Nopūsties:

No:
Lietotājvārds:
Parole:
Ievadi te 'qws' (liidzeklis pret spambotiem):
Temats:
Tematā HTML ir aizliegts
  
Ziņa:

Gandrīz jau aizmirsu pateikt – šis lietotājs ir ieslēdzis IP adrešu noglabāšanu. Operatore Nr. 65.
Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?