from:sramgni date: Wednesday Dec. 13th, 2017 - 11:46 link
Beidz uzvesties kā raudulīgs bēbītis. Tāds sniegs ir tikai vienu vai divus mēnešus gadā, un arī tad ne vienmēr sanāk braukt tieši tad, kad snieg sniegs. Nevaru saprast, kā mazliet pabraukt pa sniegu kādam var šķist kaut kas tik īpašs. Kopš kura laika cilvēki palika tik nevarīgi un vāji?
from:neetiski date: Wednesday Dec. 13th, 2017 - 13:07 link
Tāds sniegs ir vispār 2-3 nedēļas gadā, apledojis arī dažas nedēļas (tad gan izvairos braukt). Šodien braucu un domāju - ir decembra vidus, laikapstākļi īpaši neatšķiras no jūlija, kur tad ir visi tie heiteri, kas saka, ka Latvijā velosezona ir 3-4 mēnešus.
from:sirdna date: Wednesday Dec. 13th, 2017 - 12:39 link
Es tak nezinu! Man būs jāsāk vest rūpīgi pieraksti, un tad izrādīsies, ka šim tas nemaz neinteresēja, un tad es gribēšu zināt, kāpēc tad jautāja, un viņš teiks ka nemaz neko tādu nav teicis, un es teikšu, rekur jautājums, un viņš teiks, ka tas bija sen, nav patiesība un vispār, viņš domāja ko pavisam citu un pieprasa šķiršanos.
from:sramgni date: Wednesday Dec. 13th, 2017 - 14:29 link
Ak nē, tu mani iedzini stūrī! Izņemot nē, jo runa ir par pilsētu bez privātajām automašīnām. Sabiedriskais transports paliek, jebkas cits ar dzinēju (elektrisko vai iekšdedzes), kas kalpo kādai svarīgai vajadzībai, var palikt. Prasība aizliegt automašīnas nav principiāla, bet gan kā līdzeklis, lai pilsētu ielas pārstātu dominēt agresīva un bīstama transporta forma. Ielas ar lāpstām var tīrīt arī roboti, man nav iebildumu.
from:anonymous date: Wednesday Dec. 13th, 2017 - 14:38 link
Es arī esmu par auto skaita samazināšanu. Mēs te vienreiz vienkārši parēķinājām, ka, pat noņemot privātos auto, paliek ļoti daudz autotransporta. Ja paskatās, tad visi piegādātāji un pārvadātāji, operatīvais, sabiedriskais aizņem baigi daudz no plūsmas. Vēl būs jāpalielina sabiedriskā plūsma. Tur būs lielas izmaksas un kaitējums dabai. Par šo te vai pat nebija pētījums. Grozi, kā gribi, pagaidām nesanāk, bet uz priekšu domājot, tā droši vien arī būs.
from:anonymous date: Wednesday Dec. 13th, 2017 - 14:47 link
Jā, diezgan daudz var ar velokraviniekiem! Izņēmumi ir lielveikali, lielie veikali, tirgus, tur diemžēl viss iet tonnās un lielos gabarītos. (Vēl nevar aizmirst tirgus piegādātājus, kuri audzē pārdodamo ārpus pilsētas.) Vēl mīnuss ir tas, cik daudz pilsētai vajag pievest no ārpuses, jo ta nespēj sevi nodrošināt pati. Tas ir neiedomājams apjoms, kas katru dienu tiek gāzts iekšā. Par šito arī domājām, kad diskutējām par transporta problēmu.
***
from: sramgni
date: Wednesday Dec. 13th, 2017 - 11:25
link
reply | parent | thread
***
from: sirdna
date: Wednesday Dec. 13th, 2017 - 11:42
link
reply | parent | thread
***
from: sramgni
date: Wednesday Dec. 13th, 2017 - 11:46
link
reply | parent | thread
***
from: sirdna
date: Wednesday Dec. 13th, 2017 - 12:36
link
reply | parent
***
from: neetiski
date: Wednesday Dec. 13th, 2017 - 13:07
link
reply | parent
***
from: sramgni
date: Wednesday Dec. 13th, 2017 - 11:47
link
reply | parent | thread
***
from: sirdna
date: Wednesday Dec. 13th, 2017 - 12:34
link
reply | parent | thread
***
from: zum
date: Wednesday Dec. 13th, 2017 - 12:36
link
reply | parent | thread
***
from: sirdna
date: Wednesday Dec. 13th, 2017 - 12:39
link
reply | parent | thread
***
from: zum
date: Wednesday Dec. 13th, 2017 - 12:48
link
reply | parent | thread
***
from: sirdna
date: Wednesday Dec. 13th, 2017 - 13:18
link
reply | parent | thread
***
from: tiesibsargs
date: Wednesday Dec. 13th, 2017 - 18:53
link
reply | parent
***
from: anonymous
date: Wednesday Dec. 13th, 2017 - 14:13
link
reply | parent | thread
***
from: sramgni
date: Wednesday Dec. 13th, 2017 - 14:29
link
reply | parent | thread
***
from: anonymous
date: Wednesday Dec. 13th, 2017 - 14:38
link
Vēl būs jāpalielina sabiedriskā plūsma. Tur būs lielas izmaksas un kaitējums dabai. Par šo te vai pat nebija pētījums. Grozi, kā gribi, pagaidām nesanāk, bet uz priekšu domājot, tā droši vien arī būs.
reply | parent | thread
***
from: sramgni
date: Wednesday Dec. 13th, 2017 - 14:40
link
reply | parent | thread
***
from: anonymous
date: Wednesday Dec. 13th, 2017 - 14:47
link
Izņēmumi ir lielveikali, lielie veikali, tirgus, tur diemžēl viss iet tonnās un lielos gabarītos. (Vēl nevar aizmirst tirgus piegādātājus, kuri audzē pārdodamo ārpus pilsētas.)
Vēl mīnuss ir tas, cik daudz pilsētai vajag pievest no ārpuses, jo ta nespēj sevi nodrošināt pati. Tas ir neiedomājams apjoms, kas katru dienu tiek gāzts iekšā. Par šito arī domājām, kad diskutējām par transporta problēmu.
reply | parent