from:sramgni date: Wednesday Dec. 13th, 2017 - 14:29 link
Ak nē, tu mani iedzini stūrī! Izņemot nē, jo runa ir par pilsētu bez privātajām automašīnām. Sabiedriskais transports paliek, jebkas cits ar dzinēju (elektrisko vai iekšdedzes), kas kalpo kādai svarīgai vajadzībai, var palikt. Prasība aizliegt automašīnas nav principiāla, bet gan kā līdzeklis, lai pilsētu ielas pārstātu dominēt agresīva un bīstama transporta forma. Ielas ar lāpstām var tīrīt arī roboti, man nav iebildumu.
from:anonymous date: Wednesday Dec. 13th, 2017 - 14:38 link
Es arī esmu par auto skaita samazināšanu. Mēs te vienreiz vienkārši parēķinājām, ka, pat noņemot privātos auto, paliek ļoti daudz autotransporta. Ja paskatās, tad visi piegādātāji un pārvadātāji, operatīvais, sabiedriskais aizņem baigi daudz no plūsmas. Vēl būs jāpalielina sabiedriskā plūsma. Tur būs lielas izmaksas un kaitējums dabai. Par šo te vai pat nebija pētījums. Grozi, kā gribi, pagaidām nesanāk, bet uz priekšu domājot, tā droši vien arī būs.
from:anonymous date: Wednesday Dec. 13th, 2017 - 14:47 link
Jā, diezgan daudz var ar velokraviniekiem! Izņēmumi ir lielveikali, lielie veikali, tirgus, tur diemžēl viss iet tonnās un lielos gabarītos. (Vēl nevar aizmirst tirgus piegādātājus, kuri audzē pārdodamo ārpus pilsētas.) Vēl mīnuss ir tas, cik daudz pilsētai vajag pievest no ārpuses, jo ta nespēj sevi nodrošināt pati. Tas ir neiedomājams apjoms, kas katru dienu tiek gāzts iekšā. Par šito arī domājām, kad diskutējām par transporta problēmu.
***
from: anonymous
date: Wednesday Dec. 13th, 2017 - 14:13
link
reply | parent | thread
***
from: sramgni
date: Wednesday Dec. 13th, 2017 - 14:29
link
reply | parent | thread
***
from: anonymous
date: Wednesday Dec. 13th, 2017 - 14:38
link
Vēl būs jāpalielina sabiedriskā plūsma. Tur būs lielas izmaksas un kaitējums dabai. Par šo te vai pat nebija pētījums. Grozi, kā gribi, pagaidām nesanāk, bet uz priekšu domājot, tā droši vien arī būs.
reply | parent | thread
***
from: sramgni
date: Wednesday Dec. 13th, 2017 - 14:40
link
reply | parent | thread
***
from: anonymous
date: Wednesday Dec. 13th, 2017 - 14:47
link
Izņēmumi ir lielveikali, lielie veikali, tirgus, tur diemžēl viss iet tonnās un lielos gabarītos. (Vēl nevar aizmirst tirgus piegādātājus, kuri audzē pārdodamo ārpus pilsētas.)
Vēl mīnuss ir tas, cik daudz pilsētai vajag pievest no ārpuses, jo ta nespēj sevi nodrošināt pati. Tas ir neiedomājams apjoms, kas katru dienu tiek gāzts iekšā. Par šito arī domājām, kad diskutējām par transporta problēmu.
reply | parent