extranjero ([info]extranjero) rakstīja,
Ja cilvēki to raksta atsauksmēs, tad loģiski, ka viņiem ir svarīgi, lai viņus apkalpotu ar smaidu. Attiecīgi darba devēji to prasa no saviem darbiniekiem.

Tie komentāri zemāk, kas saka, ka viņiem tas nav būtiski, nav reprezentatīvi. Tā ir minoritāte ar citādu skatījumu uz dzīvi un apkalpojošo personālu nekā caurmēra cilvēks. Iespējams, viņi arī nebūtu labi pakalpojumu sniedzēji, jo viņiem darbā smaidīt būtu apgrūtināti. Caurmēra cilvēkam rietumos tas nav nemaz tik grūti. Visu dienu staigāt un noliekties fiziski ir grūtāk nekā pasmaidīt.


(Lasīt komentārus)

Nopūsties:

No:
Lietotājvārds:
Parole:
Ievadi te 'qws' (liidzeklis pret spambotiem):
Temats:
Tematā HTML ir aizliegts
  
Ziņa:
Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?