Tātad.
Luga.
Drāma (aļi komēdija, tas jau atkarīgs no režisora traktējuma. Kā kungam patiks)
Darbojošamies tēli : A, B un C. Talantīgais režisants var pēc vēlēšanās piedomāt klāt jaunus tēlus un mainīt esošo vārdus, ibo viņš zin, kā ir labāk.
Pirmais cēliens.
Uz skatuves kaut kāds iekārtojums. Gan jau scenogrāfs sastellēs, viņš ir dikti gudrs.
Ienāk A. Vai B, kā nu labpatīk. Vai arī visi jau atrodas uz skatuves, režisoram labāk zināms.
A saka tekstu. Vēlams kaut ko sirsnīgi aizgrābjošu, režisors noteikti izdomās. Vēlams savērpt kādu mazu intrigu vai attēlot konfliktu, kas nu liekas ērtāks un piemērotāks.
Otrais cēliens.
Notiek konflikta pīšana līdz pilnīgai sapīšanai. Mīlas trijstūri ABC, CAB, BCA un citi pēc režisora tieksmēm un gaumes,
Trešais cēliens.
Kaislības uzsit devīto vilni, brēcieni, smiekli, viss atrisinās, zāle sajūsmā. Režisors apmierināti dzer konjaku un priecājas, ka autors vismaz šoreiz nemaisījās pa kājām.
Visi laimīgi, Nacionālais teātris uzplaukst.