Mon, Sep. 26th, 2011, 10:37 am

Kaut kā par zemu tiek novērtētas negatīvas lietas.

Nupat pārrunājam (vadība runā, roboti klausās) mūsu uzņēmuma vērtības. Viss tāds pozitīvs. Būt tādiem un šitādiem. Nu, tur, atklātība, profesionālisms, sadarbība. Ārkārtīgi oriģināli un neparasti.

Nez, vai korporācijas nav iemēģinājušas ieviest negatīvās vērtības? Teiksim, nevis "Esiet korekti un izpalīdzīgi kontaktos ar klientu!", bet "Pamēģiniet vismaz reizi dienā nebūt pēdējās dirsas!" vai "Neiztaisieties par baigo bosu, it īpaši, ja tāds neesat!"

Mon, Sep. 26th, 2011, 11:28 am
[info]watt

zemapziņa prefiksu "ne" neuztver. tāpēc visi saukļi "neesi dirsa" tiek uztverti tieši otrādi. ir piemēram ogrē tāds lielveikals ar saukli "nepabrauc garām!" - kā tiek uztverts? pareizi - "brauc garām!"

tāpat arī arī bērnus audzinot - nesaka "nedari to vai šito" bet saka tikai pozitīvo - "dari to un to - citu".

Mon, Sep. 26th, 2011, 11:40 am
[info]rediiss

nutad pārfrāzēsim: "viena dirsa dienā - ar to ir jāpietiek!"

Mon, Sep. 26th, 2011, 12:59 pm
[info]bozena

No šī saukļa vēlāk atvasinās terminu "Vienas Dirsas uzņēmums".

Mon, Sep. 26th, 2011, 11:55 am
[info]sirdna

saukļus par draudzību, atvērtību un profesionalitāti savukārt ignorē apziņa...8)

Mon, Sep. 26th, 2011, 12:42 pm
[info]nulle

jāorientējas uz pozitīvo! tieši par to sirdna arī raksta.