Mon, Sep. 26th, 2011, 10:37 am

Kaut kā par zemu tiek novērtētas negatīvas lietas.

Nupat pārrunājam (vadība runā, roboti klausās) mūsu uzņēmuma vērtības. Viss tāds pozitīvs. Būt tādiem un šitādiem. Nu, tur, atklātība, profesionālisms, sadarbība. Ārkārtīgi oriģināli un neparasti.

Nez, vai korporācijas nav iemēģinājušas ieviest negatīvās vērtības? Teiksim, nevis "Esiet korekti un izpalīdzīgi kontaktos ar klientu!", bet "Pamēģiniet vismaz reizi dienā nebūt pēdējās dirsas!" vai "Neiztaisieties par baigo bosu, it īpaši, ja tāds neesat!"

Mon, Sep. 26th, 2011, 12:42 pm
[info]nulle

jāorientējas uz pozitīvo! tieši par to sirdna arī raksta.