Fri, Oct. 3rd, 2008, 09:04 am

Jūtos kā mazu bērnu slepkava vainu pastiprinošos apstākļos.

Sīcei vakar bērnudārzā apsāpās vēders un ir vemšana. Vismaz tāda ir oficiālā versija. Vemšanu, saskaņā ar zinātni, simulēt nevar. Aculiecinieki (sadisti vecāki) netiek ņemti par pilnu, kad apgalvo, ka sīce ir vēmusi uz līdzenas vietas bez nekādas pirkstu bāšanas mutē, tas ir neiespējami un viss. Audzinātāja labajā flangā, auklīte kreisajā un viena caur otru man stāsta par briesmām, kādas seko sāpošam vēderam un vemšanai. Iedomājos, ka tik klasiska psiholoģiska terora tehnika viņām varētu būt iemācīta kādā binlādena vasaras nometnē, tomēr paturu domas pie sevis. Sīce muti ieplētusi klausās. Vispār viņa vakar no rīta kauca, ka viņai šausmīgi sāp auss, bet pa ceļam uz bērnudārzu mežonīgā sāpe būs pārgājusi uz vēderu.

Pie ārsta bija? Jā, pie ģimenes ārsta...vajadzēja uz Vienības gatvi, tur ātri visu apskatīs un izpētīs! Ģimenes ārsts skaitās idiots un pie tam uz vienu roku ar vecākiem, bezjūtīgajiem maniakiem. Analīzes nodevāt? E..sīce, izdzirdot vārdu "analīze", atsakās čurāt...analīzes lai būtu un ārsta cedele par to, ka bērns ir pielaižams sev līdzīgo sabiedrībā! Un, ja nekas nekaiš, tad ir Psiholoģisks Iemesls! Šoreiz ļaunu aci izpelnās audzinātāja no bērnudārza vadītājas, diskusija ir pārcēlusies augstākā sfērā. Seko sīces personības profila iztirzājums un uzvedības grafiki pēdējā mēneša laikā. Man ienāk prātā, ka iemesls varētu būt nevēlēšanās iet uz bērnudārzu, bet nē, tam noteikti jābūt kaut kam šerpākam.

Tagad klusi lūdzu Dievu, Sātanu, Odinu, Pērkonu, Allāhu, Krišnu, mīļo Māru un citas ieinteresētās personas, lai sīcei nekas nekaitētu...ja būs, tad bērnu izārstēs viens un divi, bet tās dāmas mani apēdīs bez ketčupa. Kā ļauns, bezsirdīgs un egoistisks patērētājsabiedrības produkts esmu aplam salds.

Fri, Oct. 3rd, 2008, 09:31 am
[info]kuminjsh

AkMansDievs!;/
Tās kazas tak ir sitamas...

Fri, Oct. 3rd, 2008, 09:36 am
[info]eermaniitis

nezinu, gan
es piemēram esmu visai agresīvi noskaņots pret tiem vieglprātīgajiem vecākiem, kas bērnus kautvai ar iesnām uz bērnudārzu laiž ;)

man iesnas drausi kaitina, bet tas ir mans personiskais viedoklis

Fri, Oct. 3rd, 2008, 09:41 am
[info]sirdna

Saki, sēdi mājās ar sīkajiem pie katra puņķa?

Fri, Oct. 3rd, 2008, 09:45 am
[info]eermaniitis

es neteicu ka esmu svētais

es teicu kas mani kaitina ;)

un tas, ka sīkajam visu nedēļu ārstētas iesnas, pūsts degunā un vakarā cīnīts ar vilnas zeķēm, un šams kad aizvests pirmdien uz bērnudārzu un skatos tur vienu ģērbj tieši tādu, kā mana bija vēlpāris dienas atpakaļ, kaut kā dūša apskrienas ;)

Fri, Oct. 3rd, 2008, 09:42 am
[info]kuminjsh

Bet nu te tak vecāks paskaidroja, kas notiek. Pieņemu, ka vecākiem (vismaz normāliem) ir drusku lielāka skaidrība par savu bērnu nekā audzinātājai, kurai tādu bērnu grupiņā ir vēl 26...;)

Fri, Oct. 3rd, 2008, 09:50 am
[info]eermaniitis

ja pieņem, ka bērns guļ 9 stundas, ka bērnudārzā pavada no 7-7 (aptuveni), tad normāliem vecākiem atliek baisi daudz laika bērna izzināšanai

par to kuram acs ir piešautāka, vai kuram vairāk iespēju novērot var protams strīdēties, bet es ne par to

es par atbildības nastu - vecākam viens un savējais, šamām 26, pie kam svešie

Fri, Oct. 3rd, 2008, 09:53 am
[info]kuminjsh

Jā, protams, ka i acs piešauta, i atbildības nasta, i vispār - man viegli runāt, jo man bērns jau liels. Pilnīgi piekrītu:)
Bet, kā jau teicu: esmu draugs Sirdnam, nevis lācim;)

Fri, Oct. 3rd, 2008, 09:58 am
[info]eermaniitis

man sirdna ar drauks!

es šamam palīdzu reabilitēties ;)

bet par fašistiskām metodēm bērnu dārza vadīšanā - nevar nepiekrist ;)

Fri, Oct. 3rd, 2008, 10:00 am
[info]kuminjsh

Nu nezinu, nezinu, vai šicik smagā gadījumā var reabilitēties! Mandomāt, ka tādus neliešus kā mani un Sirdnu vajadzētu pie baznīcas nošaut!
;)

Fri, Oct. 3rd, 2008, 10:05 am
[info]eermaniitis

vajadzētu, takš visiem lodes aptrūksies
te jāsāk ar profilaksi, nevis ar ķirurģiju ;)

Fri, Oct. 3rd, 2008, 10:09 am
[info]kuminjsh

Ak Tu vecais skopulis! Tev priekš manis pat lodes žēl!;/

Fri, Oct. 3rd, 2008, 10:16 am
[info]eermaniitis

nu vot - es par pasaules glābšanu, a tu tikai par sevi par sevi ;)

Fri, Oct. 3rd, 2008, 10:16 am
[info]kuminjsh

Ha!
;)

Fri, Oct. 3rd, 2008, 10:25 am
[info]sirdna

Būs jau labi, gan jau līdz šaušanai nenonāks.

Fri, Oct. 3rd, 2008, 10:27 am
[info]kuminjsh

Nu labi, ja jau Tu apsoli!:)

Fri, Oct. 3rd, 2008, 09:37 am
[info]le_minga

a tu no otras puses paraugies - iejuuties aukliites vai audzinaataajas lomaa...

Fri, Oct. 3rd, 2008, 09:42 am
[info]sirdna

Iejutos, baisi. Ko tālāk?

Fri, Oct. 3rd, 2008, 09:46 am
[info]le_minga

mans koments bija par kategorisko, bezkomentaaru: "Tās kazas tak ir sitamas"...
tagad, kad visapkaart visaadas "zerazas" plosaas, ir tikai saprotams, ka vinjas uztraucas (galu galaa pilna grupa ar siichiem) un veelas ruupiigu aarstu izmekleeshanu beernam, kas vemj un suudzas par veedergraizeem...
/pilniigi saprotu arii juus, kas savu siici paziist vislabaak - jaameegjina runaat, kaapeec vina taa, kapeec b/d nepatiik utt./

Fri, Oct. 3rd, 2008, 12:48 pm
[info]ld

bēŗniem taču visai bieži uznāk nevēlēšanās iet uz b/d.
tas ir normāli.

mans brālis pirms pāris nedēļām muka prom, meita aizvakar - un kad nelīdz vienkārša mukšana, tad sāk simulēt.

Fri, Oct. 3rd, 2008, 02:38 pm
[info]le_minga

paraadi KUR es to noliedzu???
/man pashai triis beerni - zinu kaa tas bija.../
Es par to, ka vajag paskatiities arii no otras puses - kaa juutas audzinaataaja/aukliite, kad vinjas grupaa viens siikais saak vemt un par veedersaapeem suudzeeties...
-
peec daudzu domaam sheit, audzinatajai vajadzeeja ignoreet beerna pashsajuutu, vecaakiem nezvaniit, nemaz neuztraukties, ka vemj utt...
Kas jociigi juus, vai kaa?

Fri, Oct. 3rd, 2008, 02:46 pm
[info]ld

tā kā puse Makša un Līnas grupu vemj, tad es spēju iedomāties visas puses šobrīd.

Fri, Oct. 3rd, 2008, 09:46 am
[info]kuminjsh

Es varu paraudzīties arī no Enijas puses;) Bet šobrīd esmu draugs Sirdnam, nevis lācim, tb audzinātājai!;)

Fri, Oct. 3rd, 2008, 09:47 am
[info]le_minga

sk. manu komentaaru Sirdnam...

Fri, Oct. 3rd, 2008, 09:50 am
[info]kuminjsh

Jā, jau apskatīju. Un "sitamas" es rakstīju par psiholoģisko teroru, neko citu!:)

Fri, Oct. 3rd, 2008, 09:55 am
[info]le_minga

nesaskatu "psiholoģisko teroru" faktaa, kur cilveeki uztraucas par beerna veseliibu un meegjina skaidrot kaadam no vecaakiem (kas, jaaatziist, ljoti biezhi ir nezinoshi un vieglpraatiigi - shoreiz es ne par Sirdnu, es vispaariigi) par situaacijas nopietniibu, par sekaam, ko beernam var izraisiit vemshana un tml...

Fri, Oct. 3rd, 2008, 09:58 am
[info]kuminjsh

Labi. Es arī esmu neliete un stāvu blakus Sirdnam! Drīkst mūs abus nošaut. Pēdējā vēlēšanās - vīna butele. Man. Kas Sirdnam, nezinu.

Fri, Oct. 3rd, 2008, 10:56 am
[info]puce

Mani arī rindiņā. Jo es biju tā bezsirde, kura apgalvoja, ka bērns simulē uz līdzenas vietas. Un atļāvos runāt pretī māsiņai, kura mēgināja teikt, ka TĀ simulēt nevar. VAR. un kā vēl var. Es to bērnu pazīstu.

Fri, Oct. 3rd, 2008, 10:58 am
[info]kuminjsh

Nu vo! Tātad arī Tev kādu pēdējo vēlēšanos!;)

Fri, Oct. 3rd, 2008, 11:55 am
[info]raaha

kur šauj? es arī rindā uz nošaušanu :P
pirms 2 gadiem dabūju vazāt bērnu pie gastroentero logiem vai kā viņus sauc, lai beigās Gaiļezera daktere izrakstītu papīru, ka bērnam ir laba veselība, attīstībai atbilst un individuālā īpatnība ir paātrināta vielmaiņa jūtīga gremošas sistēma un organismam laba spēja pretoties psiholoģiskam un fiziskam diskomfortam (pārēdās, ieēd pārtiku, kuru kuņģis atgrūž, nespēj sagremot, satraucās, saraudās, saskrienās utt..), tai skaitā arī vemšana un bieža vēdera izeja. Tālākās diagnozes uzstādīt atkarībā no pašsajūtas. Lietot dabisko baktēriju produktus, sekot, lai nepārēdās, nesamoka vestibulāro aparātu.
Sirdna, es ar gatava ar šitām audzinātājām kauties!
Vakar mūsu b/d mazā grupa bija izdzīta lietū ārā ( traki gan mums tagad- tikai 6 bērniņi grupā no 24 - zzzzzz), čuju, ka audzinātājām ir ērtie un neērtie bērni, ir reizes, kad vnk gribas vieglāk...

Fri, Oct. 3rd, 2008, 12:04 pm
[info]kuminjsh

Man šķiet, ka patronas drīz beigsies;)

Fri, Oct. 3rd, 2008, 12:14 pm
[info]romija

Kādreiz dzirdēju no vienas audzinātājas baisi cinisko tekstu (tādas 'piektā ķīseļa' radinieces) - "Jo mazāk bērnu grupiņā, jo vieglāka diena."
Es saprotu, ka šis nav par tēmu, bet baisi gribējās to pretīgo tekstu izkliegt kādreiz skaļi ( jā,esmu atriebīga).

Fri, Oct. 3rd, 2008, 12:22 pm
[info]raaha

manuprāt, tas ir pa tēmu. jo arī uz bērna slimību ir jāskatās kontekstā. ja mazais cilvēks noķēris vemjamo - tas ir viens, bet ja tā ir cilvēka fizioloģijas vai psiholoģijas īpatnība- pilnīgi cits.
Piekrītu- drausmīgi smags ir audzinātājas darbs. tomēr jocīgi, ka man lielajam bērnam audzinātjājas nemaz neizskatās ne pārgurušas ne nelaimīgas. vnk viņas strādā darbu, kurš patīk.

Fri, Oct. 3rd, 2008, 12:31 pm
[info]romija

Atslēgas vārdi - darbs, kurš patīk.
Varbūt tad arī mazajiem būtu mazāk jāvemj. :)

Bet Sirdnas vietā es laikam tomēr vēl censtos noskaidrot vai mazajai nav kas nopietnāks par tīri psiholoģisku nepatiku pret b/d.

Fri, Oct. 3rd, 2008, 02:30 pm
[info]sirdna

psiholoģiskais terors, tas tāds poētisks pārspīlējums...8) Bet, ja viens cilvēks nostājas tev aiz muguras, otrs priekšā un abi vienlaikus sāk ārstēt smadzenes, ir kaut kas ļoti iespaidīgs tādā izgājienā, kaut arī neapzinātā un neplānotā.

Fri, Oct. 3rd, 2008, 03:07 pm
[info]le_minga

NU jaa - jaapiekriit, ka tas nav veiksmiigaakais veids, kaa komuniceet ar cilveeku...
seviskji, ja tas notiek beerna klaatbuutnee - to nu gan vinjas nedriiksteeja pieljaut :(

Fri, Oct. 3rd, 2008, 09:34 am
[info]eermaniitis

nēnu, šamās ar var saprast - auklīti piemēram

kad tev viens tāds vemjošs un sāpošs, tas vēl tāds nieks iedomājoties ka 20 strīpā un visi vemjoši un sāpjoši ;)

a kad padomā ka vadītājais tādu ir pāri simtam, tad nelabi paliek domājot vien par šādu iespējamību un par fašistu pavērsīsies katrs, ja iedomāsies, ka katra šāda radītāji nāk konkrēti pie tevis ar savām fundamentāli neapstrīdamajām pretenzijām - kuras uzskata par nepieciešamu izteikt personiski un tūlīt pat ;)

Fri, Oct. 3rd, 2008, 09:44 am
[info]sirdna

Ek, es jau negāju pie vadītājas, lai izteiktu pretenziju. Man nepatīk izteikt pretenzijas, maksimums ko es atļaujos, tā ir ņerkstēšana Cibā.

Vadītāja, jau iepriekš nojauzdama tādu notikumu pavērsienu, vakar bija atstājusi rīkojumu - ja sīce ierodas, lai vecāks nāk parunāties.

Fri, Oct. 3rd, 2008, 09:47 am
[info]eermaniitis

da ne tā mani saprati - es runāju par pēcīša karojošo vecmāti, ja šamā uzzinās, ka pēcītim pēc veciem cepumiem dūša sametās!

kas notiks - aha! šamā skries pie vadītājas stāstīt par sirdnas sīci, kas apvēmusi visu un šamā neko nav darījusi ;)

Fri, Oct. 3rd, 2008, 09:51 am
[info]sirdna

Esmu nelietis...

Fri, Oct. 3rd, 2008, 09:54 am
[info]eermaniitis

manā skatījumā tev ir ļoti cerīgas izredzes reabilitēties ;)

nu vismaz juridiski ;)

Fri, Oct. 3rd, 2008, 09:40 am
[info]putnelis

man sīks ķērca gadu braukdams uz b.d. Šogad nomainījām grupiņu - vairs nebļaun. Moš uz slimnīcu jāved?

Fri, Oct. 3rd, 2008, 09:44 am
[info]sirdna

Kas zina...

Fri, Oct. 3rd, 2008, 09:57 am
[info]le_minga

mosh ar meiteenu parunaaties - kaapeec nepatiik, kas ir iemesls vinjas protestam un tml.?

Fri, Oct. 3rd, 2008, 10:09 am
[info]putnelis

A ko - ja gribās lai ir auzrautība, patiesa ieinteresētība, patika strādāt no audzinātājas puses. Un ja tas cilvēks nu nevar to sniegt? Nu nav viņam tā stīdziņa, saknīte? atnāca strādat tikai tapēc, ka savējo vajadzēja b.d. iedabūt?
a bērns var to pateikt? un ko šādā situācijā var mainīt?

Fri, Oct. 3rd, 2008, 10:54 am
[info]puce

Iemeslus es Tev varu uz skaitli trīs nosaukt pat vairakus: 1) brālis aizgāja uz skolu 2) visas iepriekšējās draudzenes aizgāja uz skolu 3) brālim, kurš iet skolā, vakaros sēž klāt, kad viņš mācās 4) nomainījās viena audzinātāja un palikusī nebija viņas favorīte 5) gan jau ir vēl kāds iemesls...

Fri, Oct. 3rd, 2008, 12:00 pm
[info]raaha

paga, tad meita ir vismaz 5gadniekos? ti, jau apmācības vecumā? kad audzinātājām būtu jācenšās visādi atbalstīt b/d apmeklējumu? Nu lai jau man piedod, bet iesnas 5gadniekam toč nav slimība. un arī vemšana, kas ir b/d īpatnība, nav slimība. Iedomājoties, ka būtu jāpavemj, man tomēr skaidrs, ka arī vēders man pēc tam varētu sāpēt.... un vispār, ja manam 5 gadneikam pajautā, vai viņam sāp vēders- toč teiks, ka sāp.

Fri, Oct. 3rd, 2008, 12:06 pm
[info]puce

vispār viņai ir 6 gadi. Bet viņiem ir jauktās (t.s. ģimeņu tipa grupas). Līdz ar to pusgrupa pavasarī izlaidās un aizgāja uz skolu, viņas brāli ieskaitot - diezgan liela pārmaiņa tādai mazai meitenei.

Fri, Oct. 3rd, 2008, 12:10 pm
[info]raaha

par grupu principu - forši, reti kur ir (cik atceros, mūs praksē sūtīja tikai uz Madariņu Pārdaugavā), bet bērniem tā ir sāpīga šķiršanās... :( a psihologs? B/d ir? Meitenei varbūt 'jāizsēro vai kā...?

Fri, Oct. 3rd, 2008, 12:15 pm
[info]puce

b/d psiholoģe ir dikti jauka, es tikai vēl neesmu viņu izķērusi šogad. Bet pie viņas es griezīsos enīvei.

Fri, Oct. 3rd, 2008, 12:23 pm
[info]raaha

tagad galvenais, lai meitēnam tiešām nav vēdera vīruss. pieturu īšķi!