scope ([info]scope) rakstīja,
@ 2014-02-12 12:20:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Dažas dienas atpakaļ no ERGO saņēmu oficiālo tāmes kopsavilkumu par CSNg remonta izmaksām, tāpēc nolēmu pierakstīt, ko tad galu galā apdrošinātājs apmaksāja.

Detaļu un darbu uzskaitījums:
- jauna riepa;
- diska remonts un krāsošana;
- jauns paspārnis un vēl dažas plastmasas detaļas;
- durvju remonts un krāsošana;
- riteņa arkas remonts un krāsošana;
- spārna maiņa un krāsošana;
- bampera daļēja krāsošana (šo pat varēja nedarīt);
- savirzes regulēšana.

Visus darbus veica, laikam Latvijā lielākais krāsošanas serviss, SensonPaint, kur kopējie prieki izmaksāja 1279.74 EUR un auto tika noturēts akurāt nedēļu.
Nebrīnos, ka OCTA apdrošinātāji regulāri raud un draud ar cenu celšanu, arī kolēģis nosmēja, ka pie auto tirgošanas jāpieliek tāme klāt.
Pēc tam arī veiksmīgi izieta TA ar jau ierastiem 1-niekiem.

Noslēgumā jāpiebilst, ka bija vērts par 1 Ls nopirkt OCTA+.


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)

(Nodzēsts puksts)

[info]scope
2014-02-12 18:50 (saite)
Mhm, visu apmaksāja.
OCTA+ nozīmē, ka, ja esmu CSNg cietušā lomā, varu doties ar protokolu/saskaņoto paziņojumu pie sava apdrošinātāja, nevis pie kantora, kurā apdrošinājies vainīgais. Tādā veidā man pašam nav jācīnās par tāmi, to var paveikt mans apdrošinātājs, kuram arī nav diža motivācija man kaut ko "nogriezt", jo maksās jau otra puse.

LT apdrošinātāja gadījumā gan, cik sapratu, arī bez OCTA+ būtu jāiet pie sava apdrošinātāja.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?