scope ([info]scope) rakstīja,
@ 2013-04-25 20:51:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Mani 2 santīmi
Bieži pamanu, ka daudziem autovadītājiem ir visai interesanta izpratne par rāvējslēdzēja principu un tā izmantošanu brauktuves sašaurinājuma vietā vai apbraucot šķērsli.
Tā vietā, lai netraucēti brauktu līdz pat šķērslim un tad pārkārtotos, kur blakus joslā esošais laipni palaiž*, tiek pielikti milzu pūliņi, lai iekārtotos nepieciešamajā joslā vēl krietnu gabalu pirms šķēršļa, tādējādi, vismaz teorētiski, paildzinot sastrēgumā pavadīto laiku, jo katrs vai katrs otrais priekšā braucošais palaidīs pa vienam kolēģim no blakus joslas un arī pašam būs jādara tas pats.
Varat mani saukt par kretīnu, sastrēgumu apbraucēju, vai vēl sazin kādos vārdos, bet pie brauktuvju sašaurinājumiem, ja ir izveidojies sastrēgums, braucu pa "izzūdošo" joslu līdz galam un tad paļaujos uz rāvējslēdzēju.

Kāda ir jūsu pieredze?

---
* apskatām situāciju, kad apkārtējiem ir nojausma par rāvējslēdzēja principu un tas tiek pielietots attiecībā 1:1 vai 2:1.


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]scope
2013-05-01 21:24 (saite)
Skatījos, neatradu. Manuprāt tas ir tikai kā rekomendācija.

Vispār, ja blakus joslā, arī bez šķēršļa, kāds korķa situācijā ieslēdz virzienrādītāju, 99% palaižu, bet, ja piebrauc un brutāli spiežas joslā bez virzienrādītāja ieslēgšanas, cerot paņemt uz masu - apzināti centīšos nelaist.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?