rediiss (rediiss) rakstīja, @ 2009-03-25 12:05:00 |
|
|||
reiz senos laikos superneto bija bomžu veikals. neviens sevi cienošs Mārketinga Menedžeris vai, diespas, Nodaļas Vadītājs tam negāja tuvāk par 100 metriem. tur taču ir fuj un pē. neies jau vienas lētākas piena pakas dēļ smērēties tādā vidē, ja var aiziet kuļturņiņko uz skaju vai, sliktākajā gadījumā, rimi. un kuru vispār interesē lētāka piena paka.
bet tagad superneto ir rebrandējies. zaudējis sendienu šarmu - uzzīmējis jaunu logo, nokrāsojis sienas un uzriktējis interjēra noformējumu ar kaķīšiem, zaķīšiem, puķītēm un tamlīdzīgu figņu. nedaudz paplašinājis saldumu stendu un aukstuma vitrīnu saturu. un piemetis dažus santīmus pie cenām.
tagad Mārketinga Menedžeris sajūsmināts stāsta Nodaļas Vadītājai, ka superneto esot baigi normālais šopings, tur esot tā kuļturņiņko un cenas arī zemākas kā citur. tā tagad esot īstā vieta, kur iepirkties, bet tik lai esot uzmanīga un netīšām neieskrienot kādā vecajā superneto, kas vēl neesot rebrandots.
jā, lohatrons nemirs, kamēr vien būs Mārketinga Menedžeri un Nodaļu Vadītāji.