ratatoska ([info]ratatoska) rakstīja,
@ 2019-12-28 13:18:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Pasūtījām dažas mēbeles kaut kad novembrī. Vakar atveda. Šodien firma atsūta aptauju par piegādes kvalitāti. Daži jautājumi pārsteidza. 
  • Pirmais kontakts (sasveicināšanās). 
  • Novērtējiet kurjeru (tīrs, kārtīgs). 
  • Kurjera uzmanība, iejūtība, izpalīdzība. 
  • Emocijas, nododot preci. 
Kādai sniegpārsliņai ir jābūt klientam, lai viņu satrauktu, cik mīļš un emocionāls ir kurjers, kurš tikai piebrauc, iedod parakstīties un izceļ no mašīnas pakas.
Nu vai arī visi porno stereotipi par izpalīdzīgajiem, maigajiem, dāsnajiem kurjeriem ir balstīti uz patiesiem notikumiem.



(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]ratatoska
2019-12-28 21:31 (saite)
Man vēl tā nekad nav gadījies, lai gan kurjeri pie mums ir braukuši ne mazāk kā pussimtu reižu. Varbūt tāpēc, ka ne pilsētā? Vai ne dzīvoklī un tāpēc nekas nav jānes pa trepēm? Mums piebrauc pie mājas, es iznāku ārā, parakstos, paldies, paldies, uz redzēšanos, un pēc 30 sekundēm kurjers ir prom.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?