zaļā buržuāzija - [entries|archive|friends|userinfo]
judging the mice

[ userinfo | sc userinfo ]
[ archive | journal archive ]

Links
[Links:| freidfreidlenta pukstlenta marčlenta komentlenta pollkreators ]

[Dec. 20th, 2013|12:04 am]
Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
[Tags|]

dārgie brukseļos un visur citur biežie lidotāji, man vajadzētu padomiņa
ar manu famously neparedzamo klientūru man tagad ir ievērojamas problēmas ar ceļojumu plānošanu tālāk par pāris nedēļām uz priekšu
lūk, ja man vajadzētu februārī aizbraukt ciemos uz kādu eiropas lielpilsētu, kur lido rainis no viļņas, nac.av.komp. no rīgas un visi finieri un lufthanzas caur saviem hubiem rajonā, bet jebkurā brīdī mani var izsaukt uz londonas cehu un piekāst manus travel plānus, kā tagad saprātīgāk rīkoties?
a) ņemt raini - zināmā mērā čakarīgi, jo atpakaļceļš paagri no rīta from the middle of nowhere, turklāt caur viļņu, bet lēti, attiecīgi nebūtu žēl pakāst, ja nu gadījumā cehs izčakarē plānus
b) ņemt nac.av.komp. - ērts tiešais reiss no rīgas, sakarīgos laikos, bet izčakarēšanas gadījumā būtu ļ. žēl pakāst biļešu naudu pat vislētākajā klasē, taču superpakalpojums "piepirkt date change" maksā 35 ērikus vienam segmentam, tātad x4, un mainīt arī var tikai vienu reizi, kas viegli var novest pie pilnīgas biļešu pakāšanas nākamajā iterācijā
c) ņemt finieri/lufthanzu - cenu grupa tā pati, kas nac.av.komp., tikai nav jāmaksā par bagāžu, bet ir jālido caur sazinkurieni ne pārāk foršos laikos, un kā viņiem ir ar date change? un vai jebkuram no visiem šiem pārvadātājiem ir kautjelkādas iespējas kancelēt biļetes ar refundu kādā no mirstīgo cilvēku rezervācijas klasēm? business class fully flexible es nepirkšu, to var nepiedāvāt
un vēl arī tas, ka skyscanneris vairs neapskata raiņa pseidosavienotos reisus, galīgi nepalīdz
tātad, ko es šajā visā esmu palaidusi garām, un kas man var līdzēt?
linkpiemetināt?

Comments:
[User Picture]
From:[info]zhagata
Date:December 20th, 2013 - 12:38 am
(Link)
wizzair
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:December 20th, 2013 - 01:10 am
(Link)
it kā arī lido tai pašā maršrutā no viļņas (no rīgas čuru gaisam ir ļ. maz destineišenu), bet tikai 2x nedēļā un galīgi ne tajās dienās :(
[User Picture]
From:[info]karmena
Date:December 20th, 2013 - 12:50 am
(Link)
ja ir samērā liels procents biļetes pakāst, es vienmēr izvēlos raini, jo nu tas tiešām ir vienīgais pakalpojums, par kura zaudēšanu sirds īpaši nesāp. krutajām aviolīnijām parasti ir variants economy flex, kas ir dārgāka par parasto economy, bet ļauj mainīt lidošanas laiku. kā tas reāli notiek, diemžēl nemāku teikt, jo ne es mainīju, bet man mainīja. vienvārdsakot, jā, es izvēlētos raini. varbūt arī tāpēc, ka pret visām tām viņa neērtībām man ir izstrādājies pamatīgs rūdījums. nav tik traki :)
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:December 20th, 2013 - 01:19 am
(Link)
man pat visvairāk interesētu cancellation with refund, nevis date change, jo ar to date change var iekrist tai pašā bedrē vēlreiz :) bet uz smalkajām rezervācijas klasēm (economy flex cenā stipri tuvojas biznesam) pie kam tepat eiropā es totāli neesmu gatava tērēties
vienīgi rainim ir tāds mīnuss, ka mājupceļš sanāk baigi agri - it kā izlidošana nav superagri, bet ierēķinot visu kulšanos uz raiņa middle of nowhere lidostu, sanāk diezgan stresaini... vizierim ir reiss no tās pašas middle of nowhere lidostas uz to pašu viļņu, bet vai nu 2 dienas par agru, vai 2 par vēlu
[User Picture]
From:[info]karmena
Date:December 20th, 2013 - 01:26 am
(Link)
man ļoti liekas, ka normālo aviolīniju economy flekšiem ir jābūt cancellation with refund, jo man kādreiz šitādas biļetes lielā vairumā pirka darbavieta, kurai galvenais priekšnosacījums bija lai varētu mainīt datumus līdz pedējam brīdim un vajadzības gadījumā kancelēt ar refundu(vispār jūzeriene sw varētu šitās nianses labāk pārzināt). bet jā, līdz ar to tās flex biļetes tāpat ir ļoti dārgas.
nu, un tā kulšanās rīta agrumā sazin kur ar raini... nu, tam tā ļoti rezignēti vajag pieiet :)) galu galā, arī autobusā var pagulēt.
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:December 20th, 2013 - 01:28 am
(Link)
paldies, domāšu :)
un gaidīsim sw pieslēdzamies diskusijai
[User Picture]
From:[info]sw
Date:December 20th, 2013 - 01:35 am
(Link)
sw neko baigi revolucionāru nepateiks, jo sūdīgi pārizna kvērija detaļas un vispābā nāk miegs, taču iesaku apsvērt variantu, if applicable, lidot uz tuvāko destinationu, uz kuru ir normāls piedāvājums normālos laikos, un atlikušo ceļa daļu mērot ar vilcienu/busu. ja tās ir stundas trīs pa sauszemi, nav briesmīgi + vilciena biļetes var pirkt on the spot.

+ atbalstu karmenas teikto par to, ka Ryanair biļetes, ja tās ir gana lētas, var viegli kancelēt, vnk noignorējot. atceļot civilizēti, viņi gan atdod kaut kādus nodokļus, taču ļoti bieži viņu biļešu cenu breakdownā pie taxes viltīgi stāv "0" - jo viņi taču ir Labā kompānija.
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:December 20th, 2013 - 01:41 am
(Link)
tiesa, esmu iedomājusies arī vilcienu romantiku, bet lai to izskatītu nopietnāk un vispār atzītu par applicable, ir vispirms jāiet gulēt un tad jāsagaida, kad rainis salabos nupat salūzušo booking engine :)
[User Picture]
From:[info]sw
Date:December 20th, 2013 - 01:48 am
(Link)
yess, iedomājos visus tos cilvēkus, kas nupat ir ievadījuši savas maksājumu kartes info un nospieduši OK :)

reku aB klases ar visām iespējām un soda naudām, ja vēl nebiji atradusi:

http://airbaltic.com/fare-conditions
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:December 20th, 2013 - 02:01 am
(Link)
oi, bt es (iespēju robežās, jo ar rezervācijas klašu nemitīgajām izmaiņām pēdējā laikā pat bt kantora cilvēki viņās vairs īsti neorientējas) zinu no galvas, darbs tāds :)
[User Picture]
From:[info]sw
Date:December 20th, 2013 - 02:21 am
(Link)
:)

anyways, nenovērtē par zemu vilciena iespējas, jo ar to atcelšanas gadījumā Tu pakās tikai aviosegmentu. vēl ļ. labs variants, ja kompānijā ir kāds stūrētājs, ir nomas auto - tikai nevajag nomāt no Hertz4Ryanair, jo tie paņem naudu jau pie rezervācijas (atšķirībā no, piem., Avis) + jāgatavojas, ka lidostas nomas punktā kredītkartē nolokos 400-600 EUR drošības naudu. tad gan ir jābūt kādam, kurš to auto atdzen atpakaļ uz valsti, kurā tas ir iznomāts, jo pārrobežu nodošana ir, ehm, dārga.
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:December 20th, 2013 - 10:46 am
(Link)
hā hā es jau iedomājos ainu "čau, es nu esmu klāt, un, ja kas, tev būs jāaizdzen šitais auto kādus 500 km un no turienes jātiek mājās kā nu tev pašam sanāks" :)
From:(Anonymous)
Date:December 20th, 2013 - 02:05 am
(Link)
http://megabus.com/

hackers counter system