|
[Mar. 20th, 2012|12:20 am] |
|
|
|
Comments: |
tur nav kāds durns lokalizācijas piegājiens ar kopīgajiem klientiem, nu piemēram, latvijas dzelzceļam kooperatīvais klients ir es nez, austrumu ekspresis un pasažieru vilciens (ok, tieši tā gan nav, bet imagine).
bet vispār nē. tie tomēr ir un paliek korporatīvie.
nu šitie kaut kādi pokemoni lielākā daļa. rātes vārti gardāk gatavo, kā raksta, tiem piedosim. kas jauns & co- bvēeh.
mani pārsteidz, ka šādu rezultātu ir tiiik daudz.
ES TEV TEIKŠU, ui, iesprūda, ka googlem ir drusku sabojājies algoritms, recently nenromāli kļūdaini un mazkvalitatīvi sērčrezulti moka lietotājus.
paldies, es jau te uzsāku sarunas ar veselo saprātu par tēmu vai viņš tiešām ir tas, par ko uzdodas.
ir, ir sliktāk tapis.
tam divas izcelsmes: pats googlis ir kaut ko pamainījis, i.e. uzcēlis mēslus virspusē, otrs - pārčaklie amatieri- optmiziētāji nevaid slinkojuši un saoptimizētas ir visādas draņķības.
abet kolaidara kolaidara? wolfram alpha manām vajadzībām diezin vai derēs.
/klusi pieliecas/
drusciņ līdz, ja izruba visas automātiskās lokalizācijas, uzkrāšanas un pielāgošanas search historijam.
From: | hessin |
Date: | March 20th, 2012 - 01:12 am |
---|
| | | (Link) |
|
jā, tas jaunais algoritms sūkā. Ok, 1 no 10 gadījiem var papriecāties, bet 9 no 10 neder. Viņš tur kaut kādus sinonīmus izmanto, kaut kādas "kļūdas" labo.
Ja pameklē konkurējošos meklētājos, tad aina nerādās tik drūma (vai arī Gūgle visus idiotus noindeksējusi, neiedziļinājos).
Teiksim, DuckDuckGo ir tīri jauks, kaut arī trūcīgs. | |