zaļā buržuāzija - [entries|archive|friends|userinfo]
judging the mice

[ userinfo | sc userinfo ]
[ archive | journal archive ]

Links
[Links:| freidfreidlenta pukstlenta marčlenta komentlenta pollkreators ]

[Mar. 12th, 2012|11:31 am]
Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
linkpiemetināt?

Comments:
[User Picture]
From:[info]barbala
Date:March 12th, 2012 - 12:28 pm
(Link)
Nuuu, ierobežota iztēle lai neattur no domas, ka tas tā tiešām ir.
Tūrisms, aviācija, apdrošināšana, finanses, farmācija, vēl kaudzīte nozaru maksā itin baltu naudu par SEO copywritingu.
From:[info]unpy
Date:March 12th, 2012 - 12:42 pm
(Link)
Maz, par ko maksā, man vispār hrenviņzin, par ko maksā, taču tas nenozīmē, ka tas būtu ellīgi vajadzīgs, pie tam liku uzsvaru uz to, ka mūsdienās nav nepieciešams labs SEO copywritings, pilnīgi pietiek ar viduvēju.
[User Picture]
From:[info]barbala
Date:March 12th, 2012 - 12:43 pm
(Link)
bububu. :)
From:[info]unpy
Date:March 13th, 2012 - 01:34 pm
(Link)
[User Picture]
From:[info]misame
Date:March 12th, 2012 - 01:49 pm
(Link)
Ir divas aviokompānijas, viena laba, bet otra - laba. Abas lido uz Romu, bet biļeti uz Romu pircējam vajag tikai vienu. Pircējs ieraksta googlē jautājumu 'aviobiļete Rīga-Roma' un meklē. Ko atrod pirmo, pie tā arī nopērk biļeti.
Dabiski, ka uzvar tā aviokompānija, kam ir ļoti labs teksts, nevis tā, kurai vienkārši labs.
[User Picture]
From:[info]begemots
Date:March 12th, 2012 - 02:00 pm
(Link)
Pag, ko atrod pirmo, tam ir labāks SEO.
Kam ļoti labs teksts, tam labs kopīraiteris.

Divas dažādas lietas, manuprāt.
From:[info]unpy
Date:March 12th, 2012 - 02:03 pm
(Link)
Jēziņ, apbrīnojami! Nevajag skopoties ar novērtējumu, skaidrs, ka tas seo tekstu ģenerētājs, kurš ar savu tekstu vien ir panācis, ka viņa "aviobiļetes Rīga-Roma" ielec bezmaz vai biļešu kārotājam klēpī pat tad, ja potenciālais klients ir dzērumā krievvalodīgajā wikipēdijā šīs meklējis, tāds jau ir ģeniāls, šaubu nav!

hackers counter system