|
[Feb. 13th, 2012|12:41 pm] |
|
|
|
Comments: |
| From: | starro |
Date: | February 13th, 2012 - 05:41 pm |
---|
| | | (Link) |
|
neierobežotu resursu apstākļos. tas princips ir spēkā tikai "ekonomika un mārketings sākumskolām" grāmatās. tāpat kā primitīva piedāvājuma / pieprasījuma attiecību shēma.
From: | w_ |
Date: | February 13th, 2012 - 05:43 pm |
---|
| | | (Link) |
|
šite vispār nav piedāvājums / pieprasījums. ja nemaldos, attiecībā uz privātpersonām, Latvenergo vēl jorpojām ir monopols, ne?
| From: | starro |
Date: | February 13th, 2012 - 06:02 pm |
---|
| | | (Link) |
|
LE joprojām ne vien ir monopolists, bet arī valsts saimniecība, ko tieši pārrauga ministrija, kurai jāīsteno valdības politika un uzdevumi valsts kases vajadzībām.
From: | w_ |
Date: | February 13th, 2012 - 06:03 pm |
---|
| | | (Link) |
|
a viņiem nav arī sociālā funkcija jāisteno pie viena? cemme par to, ka elektrības nodokli par tarifu sauc, murmuļi.
| From: | vedjmah |
Date: | February 13th, 2012 - 06:08 pm |
---|
| | | (Link) |
|
From: | w_ |
Date: | February 13th, 2012 - 06:11 pm |
---|
| | | (Link) |
|
biedrs @j_puce tagad aktīvi pa čiepsteri ņemas.
| From: | starro |
Date: | February 13th, 2012 - 07:14 pm |
---|
| | | (Link) |
|
sociālistiskā valstī valsts uzņēmumam ir sociāla funkcija; kapitālistiskā valstī valsts ir tāds pats kapitālists kā jebkurš resursu un kapitāla īpašnieks. un katrs kapitālists pats izdomā vai un kā īstenot sociālo programmu un iekļaut to marketinga izdevumu pozīcijā.
| From: | vedjmah |
Date: | February 13th, 2012 - 06:04 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Un? Kā tad padara attaisnojamu valsts līmeņa demagoģiju konkrētās tarifu politikas jomā?
| From: | starro |
Date: | February 13th, 2012 - 07:21 pm |
---|
| | | (Link) |
|
kurš attaisno, kas attaisno, ko attaisno? demagoģija sūkā. visos līmeņos.
bija runa par monopolu un es papildinu vēl ar valsts valdības politiku. | |