zaļā buržuāzija - [entries|archive|friends|userinfo]
judging the mice

[ userinfo | sc userinfo ]
[ archive | journal archive ]

Links
[Links:| freidfreidlenta pukstlenta marčlenta komentlenta pollkreators ]

[Jan. 5th, 2012|03:08 pm]
Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
linkpiemetināt?

Comments:
[User Picture]
From:[info]mazeltov
Date:January 5th, 2012 - 03:46 pm

Re: nedrīkst pārvadāt

(Link)
ritenis ir aizliegts atsevišķi un specifiski kā suga, ja nav atbilstoši iepakots.
Jūs tikai necepaties - es esmu riteņbraucēju pusē, tikai uzskatu, ka pretestība jāizrāda gudri, efektīvi un tā, ka viņi nevar piesieties.
Jāni viņi izmeta no autobusa ar riteņa rezerves daļām, jo viens nav karotājs.
[User Picture]
From:[info]ieva
Date:January 5th, 2012 - 03:49 pm

Re: nedrīkst pārvadāt

(Link)
man vislabāk patīk doma par riteni kā ratiņkrēsla aizstājēju (sirsniņactiņas) - uz tik melnu humoru pat es nesaņemtos.
[User Picture]
From:[info]ieva
Date:January 5th, 2012 - 03:55 pm
(Link)
tas jau no interpretācijas atkarīgs. i'm a freakin' jolly person.
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:January 5th, 2012 - 05:47 pm
(Link)
un mūsu pašu hopp.lv!
From:[info]w_
Date:January 5th, 2012 - 03:57 pm

Re: nedrīkst pārvadāt

(Link)
humors nav nemaz tik melns. miestā, kur bērnībā dzīvoju, bija viens daunītis, kuram bija īpašais trīsritenis uz saliekamā ričuka bāzes. ar parasto riteni viņš savas slimības dēl nevarēja pabraukt.
[User Picture]
From:[info]_re_
Date:January 5th, 2012 - 03:55 pm

Re: nedrīkst pārvadāt

(Link)
es tikai ironizēju par konkrētajiem domes noteikumu punktiem.

jā, izlasīju visu bēdu stāstu. lai arī nebūtu forši, ja masveidā troļļukos kāptu ar riteņiem, jāatzīst - ir gadījumi, kad tas tomēr nepieciešam, kā, piemēram, konkrētajā gadījumā. un vinš vēl piedevām tik ļoti centās mēģināt nepārkāpt noteikumus. :)

ā, bet tas, ka esot atcelti gabarītierobežojumi un var vest jebko (gandrīz jebko) jebkādā izmērā bez papildus maksas droši vien tādēļ, ka e-talonu nevar 2x nopīkstināt, hh.

hackers counter system