zaļā buržuāzija - [entries|archive|friends|userinfo]
judging the mice

[ userinfo | sc userinfo ]
[ archive | journal archive ]

Links
[Links:| freidfreidlenta pukstlenta marčlenta komentlenta pollkreators ]

[Sep. 9th, 2010|01:20 pm]
Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
linkpiemetināt?

Comments:
From:[info]divi_g
Date:September 9th, 2010 - 02:47 pm
(Link)
Nu jā, es bik pārgāju uz pārejām kā tādām.

Par krustojumiem: CSNot: 12. Braukšana krustojumos
138. Nogrieţoties pa labi vai pa kreisi, transportlīdzekļa vadītājam jādod ceļš gājējiem, kas šķērso to brauktuvi, kurā viņš nogrieţas, un velosipēdu vadītājiem, kuru ceļu viņš šķērso.
[User Picture]
From:[info]begemots
Date:September 9th, 2010 - 02:49 pm
(Link)
exactly.
[User Picture]
From:[info]murks
Date:September 9th, 2010 - 04:36 pm
(Link)
vienīgi ne visi šeit pamana, ka zebra nav velosipēdu ceļš, un tāpēc velosipēdistus drīkst braukt nosti bez slikta miega naktīs :D
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:September 9th, 2010 - 02:50 pm
(Link)
šeit cītīgie noteikumu lasītāji parasti norāda, ka tas ir nevis ceļš, pa kuru brauc velosipēdists, bet velosipēdu ceļš. tas gan netraucēja tam pašam timrotam vienā raidījumā stāvēt tieši tādā vietā pie olimpijas, kur no tilta nobraucošie auto nogriežas uz ķīpsalas iekšpusi pāri veloceliņam un "vairākkārt akcentēt", ka velosipēdistam nekur nav priekšroka, arī šeit.
From:[info]divi_g
Date:September 9th, 2010 - 02:56 pm
(Link)
Arī mok, hvz.
Timrots laikam domāja par šito:
226. Vietās, kur ārpus krustojumiem velosipēdu ceļš šķērso brauktuvi un ceļu satiksme netiek regulēta, velosipēdu un mopēdu vadītājiem jādod ceļš transportlīdzekļiem, kas brauc pa šķērsojamo ceļu.
tiesa, tur laikam ir krustojums (es neatceros).

Imho tie noteikumi 1kārši ir pretrunīgi, jo ir izstrādāti, domājot galvenokārt par autovadītāju un gājēju attiecībām, lisapēdistus atstājot uz "nu, starp citu". Teorētiski var pieņemt, ka:
38. Transportlīdzekļa vadītājam ir šādi pienākumi:
38.4. darīt visu iespējamo, lai netiktu apdraudēti citi ceļu satiksmes dalībnieki, it sevišķi mazāk aizsargātie (gājēji un velosipēdu vadītāji);
... bet nu.
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:September 9th, 2010 - 03:00 pm
(Link)
exactly, mašīnām taisa zaļos viļņus, a velosipēdistiem liks nokāpt no velo pie katra luksofora? cik luksoforu ir vidēji ceļā no mājām līdz darbam? :)
From:[info]divi_g
Date:September 9th, 2010 - 03:05 pm
(Link)
Būtu jau labi, ja taisītu, bet tas nu tā.
Vēl var ciniski piebilst, ka auto ir pārvietošanās līdzeklis, bet velo - veselības uzturēšanas līdzeklis un, jo biežāk nokāp-uzkāp, jo veselīgāk :D (juox)

Imho prasās pēc jauniem CSNot, kuros būtu skaidrāk nodefinēts, kādas tiesības ir gājējam, velosipēdistam, mopēdistam (imho arī nav pareizi, ka velo un mopēdi ir vienā grupā šobrīd) un autovadītājam, kā arī veiksmīgāk sagrupēts, jo esošajos noteikumi ir diezgan izsvaidīti.
Ak jā,un vēl vajag nodefinēt, ko darīt ar, piemēram, segvejistiem - pie kuriem tie pieder :D
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:September 9th, 2010 - 03:35 pm
(Link)
khem, ir arī velosipēdisti, kuriem nav auto :) un velo ir vienīgais transporta un pārvietošanās līdzeklis (k2 neapskatīsim)

jā, noteikumus prasītos pārstrādāt, vot, balsošu par tiem, kas to man piesolīs :)

un zaļos viļņus ja ne taisa, tad vismaz sola, un tas jau ir daudz. jo velosipēdistiem neviens neko pat nesola.
From:[info]divi_g
Date:September 9th, 2010 - 03:43 pm
(Link)
Vajag atbalstīt Rīgas Satiksmi, ja! :D

Tur drīzāk vajadzētu kaut kā CSDD un SatMin pabakstīt imho.

hackers counter system