zaļā buržuāzija - [entries|archive|friends|userinfo]
judging the mice

[ userinfo | sc userinfo ]
[ archive | journal archive ]

Links
[Links:| freidfreidlenta pukstlenta marčlenta komentlenta pollkreators ]

[Jul. 11th, 2010|03:43 pm]
Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
linkpiemetināt?

Comments:
From:[info]karuna
Date:July 11th, 2010 - 06:31 pm
(Link)
Vai tiešām ir tik traki? Salīdzinājumā Ventspilī pārcērt optisko kabeli un cilvēki pat nevar izņemt naudu no bankomātiem. Domā, ka kāds tiem veikaliem atmaksās zaudējumus par negūto peļņu?

Elektrības zudumi ir force majeure. Ja tavs klients to nesaprot, tad meklē labākus klientus.
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:July 11th, 2010 - 06:38 pm
(Link)
klienti man ir labi, rūpīgi atlasīti kā nekā :)
un es vispār uz to bojājumu pieteikumu numuru zvanīju vairāk tāpēc, lai noskaidrotu statusu (tomēr major bojājums - kamēr mēs pētījām, vai tas ir tikai mūsu mājai vai arī citām, būtu jābūt pieteiktam jau no apkārtējiem biznesiem, ieskaitot slaveno dzeltenās līnijas viesnīcu) un zinātu, kā rīkoties - iet meklēt elektrību un internetus citur, vai pagaidīt mājās. un biju šokā no tā, ka ar mani vienkārši nerunā. nu kā pret sienu. tas nav klientu serviss. (laikam klienti ir tikai bizness, pārējie ir lietotāji bez tiesībām)
From:[info]karuna
Date:July 11th, 2010 - 06:44 pm
(Link)
Kāpēc jālaužas aizvērtās durvīs. Viņi jau tev pateica, ka tas ir apsaimniekotāja pienākums pieteikt bojājumu. Attiecīgi no apsaimniekotāja arī prasi statusa ziņojumus.

Es saprotu, ka esi emocionāli iekarsusi, bet no biznesa viedokļa situācija ir ļoti vienkārša. Ir jāievēro atbildības ķēde, jo tas palīdz samazināt izmaksas. Ja apsaimniekotājs labi pilda savus pienākumus, tad tev nav lielas starpības. Bojājumi tiek izlaboti maksimāli ātri.

P.S. Man vienmēr ir rezerves varianti gadījumiem, ja pazūd internets, elektrību utt. Turklāt dzīvojot ASV, šie pārtraukumi bija pat biežāki nekā Latvijā. Atšķirība ir tā, ka Latvijā cilvēki to uztver daudz negatīvāk. Ja nav elektrības, izbaudi dzīvi! Piezvani klientam, ka nav elektrības, un dodies uz pludmali. :)
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:July 11th, 2010 - 06:55 pm
(Link)
which brings up my original question - kāpēc uz klienta kartes norādīt bojājumu pieteikšanas numuru, ja šāda ekstra klientam nemaz nepienākas?

varbūt tu to sauksi par "padomju domāšanas atlieku", bet es pārāk labi zinu, ka elektrību man nepiegādā apsaimniekotājs, bet gan latvenergo. ja man neiet internets, es zvanu provaiderim, nevis apsaimniekotājam. turklāt arī pārvaldnieci, kā jau minēju, latvenergo futbolēja prom, jo šī ir dzīvojamā māja bez biznesa klientiem. (es gan te nodarbojos ar savu reģistrēto biznesu, bet tas jau neskaitās laikam)

p.s. arī man ir rezerves varianti, un es ļoti vērtīgi pavadīju arī to laiku, kurā elektrības nebija, tā ka šī mācība te ir lieka :)
From:[info]karuna
Date:July 11th, 2010 - 07:03 pm
(Link)
Numurs droši vien norādīts tāpēc, lai tu varētu uzzināt vajadzīgo informāciju, kāds servisa līmenis tev pienākas. Tu tā arī nepateici, kas tev ir rakstīts līgumā.

Tas manuprāt ir normāli, ka katram klientam ir savs servisa līmenis. Var jau sūdzēties, ka tavuprāt, tas ir neadekvāti zems, bet tas jau atšķiras no tava original question.

hackers counter system