zaļā buržuāzija - [entries|archive|friends|userinfo]
judging the mice

[ userinfo | sc userinfo ]
[ archive | journal archive ]

Links
[Links:| freidfreidlenta pukstlenta marčlenta komentlenta pollkreators ]

[Jul. 11th, 2010|03:43 pm]
Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
linkpiemetināt?

Comments:
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:July 11th, 2010 - 06:55 pm
(Link)
which brings up my original question - kāpēc uz klienta kartes norādīt bojājumu pieteikšanas numuru, ja šāda ekstra klientam nemaz nepienākas?

varbūt tu to sauksi par "padomju domāšanas atlieku", bet es pārāk labi zinu, ka elektrību man nepiegādā apsaimniekotājs, bet gan latvenergo. ja man neiet internets, es zvanu provaiderim, nevis apsaimniekotājam. turklāt arī pārvaldnieci, kā jau minēju, latvenergo futbolēja prom, jo šī ir dzīvojamā māja bez biznesa klientiem. (es gan te nodarbojos ar savu reģistrēto biznesu, bet tas jau neskaitās laikam)

p.s. arī man ir rezerves varianti, un es ļoti vērtīgi pavadīju arī to laiku, kurā elektrības nebija, tā ka šī mācība te ir lieka :)
From:[info]karuna
Date:July 11th, 2010 - 07:03 pm
(Link)
Numurs droši vien norādīts tāpēc, lai tu varētu uzzināt vajadzīgo informāciju, kāds servisa līmenis tev pienākas. Tu tā arī nepateici, kas tev ir rakstīts līgumā.

Tas manuprāt ir normāli, ka katram klientam ir savs servisa līmenis. Var jau sūdzēties, ka tavuprāt, tas ir neadekvāti zems, bet tas jau atšķiras no tava original question.

hackers counter system