Par brand loyality
Tukša diršana, neviens nav ne lojāls ne nelojāls kādam zīmolam vai valdībai. Visiem viss ir pohuj. Piemēram
dzingla pīpē Marlboro laits, vai tur lūst vai plīst,
mazheks ir dienišķais Barclay. Un ne jau tāpēc, ka viņi, vai es, justu kādu atšķirību šajos smēķos, to garšā vai sazin kādā citā sūda faktorā. Teiksim, patīk paciņa, tās dizains vai vēl sazin kas, ko ar plaušu vēzi nomocītais radošais direktors ir uzzīmējis, paralēli domājot ar kuru gan no viņa kolēģiem ir nokrāpusi viņa sieva. Bet vai tas ir “brand loyality”?, nebūtu ko vilkt, arī vectēva kazaskāju izļuļķētu. Jautājums – nahuj tieši konkrētais zīmols, un tieši Tev, cibiņ?
So juļkini, maziņš ekspresspooliņš, un mūžsenais jautājums – kāpēc?
Poll #2914 Open to:
All, results viewable to:
AllKurš?
Kurš?
Kurš
Kurš
(Lasīt komentārus)
Nopūsties: