ублюдок ([info]racoon) rakstīja,
@ 2004-06-18 10:59:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Par brand loyality
Tukša diršana, neviens nav ne lojāls ne nelojāls kādam zīmolam vai valdībai. Visiem viss ir pohuj. Piemēram [info]dzingla pīpē Marlboro laits, vai tur lūst vai plīst, [info]mazheks ir dienišķais Barclay. Un ne jau tāpēc, ka viņi, vai es, justu kādu atšķirību šajos smēķos, to garšā vai sazin kādā citā sūda faktorā. Teiksim, patīk paciņa, tās dizains vai vēl sazin kas, ko ar plaušu vēzi nomocītais radošais direktors ir uzzīmējis, paralēli domājot ar kuru gan no viņa kolēģiem ir nokrāpusi viņa sieva. Bet vai tas ir “brand loyality”?, nebūtu ko vilkt, arī vectēva kazaskāju izļuļķētu. Jautājums – nahuj tieši konkrētais zīmols, un tieši Tev, cibiņ?

So juļkini, maziņš ekspresspooliņš, un mūžsenais jautājums – kāpēc?

Poll #2914

Open to: All, results viewable to: All

Kurš?

View Answers

Marlboro
6 (17.6%)

Barclay
14 (41.2%)

Parliament
5 (14.7%)

L&M
9 (26.5%)

Wall Street
0 (0.0%)

Kurš?

View Answers

Zelta
6 (14.6%)

Cēsu
10 (24.4%)

Užavas
22 (53.7%)

Piebalgas
14 (34.1%)

Tērvetes
14 (34.1%)

Kurš

View Answers

Jacobs Kronung
10 (38.5%)

Merrild
15 (57.7%)

Paulig
2 (7.7%)

Nescafe
5 (19.2%)

Kurš

View Answers

BMW
9 (28.1%)

Mazda
10 (31.2%)

Mercedes
6 (18.8%)

Honda
7 (21.9%)



(Lasīt komentārus)

Nopūsties:

No:
( )Anonīms- ehh.. šitajam cibiņam netīk anonīmie, nesanāks.
Lietotājvārds:
Parole:
Temats:
Tematā HTML ir aizliegts
  
Ziņa:

Gandrīz jau aizmirsu pateikt – šis lietotājs ir ieslēdzis IP adrešu noglabāšanu. Operatore Nr. 65.
Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?