Par tām simkartes lietām turpinot un klientservisu vispār
Nu skaidrs, 220.lv man laikam pats neatzvanīs, bet to, ka jāpskaidro lauķim kas ir haiteks un kas ir simkarte manuprāt tomēr ir viņu pienākums. Kā arī jautājums par slovēņu valodu telefonā joprojām ir aktuāls un es papildus vēlētos apspriesties par tām kastītes plumbām.
Nākais ir tele 2. 14 minūtes gaidīju savienojumu ar operatoru, lai noskaidrotu, ka spicē simkarti apmainīt var. Lūdzu meitenei vārdā Juliāna nodot reklamāciju vadībai, ka operatoru štats ir jāpalielina, jo manuprāt 14 min gaidīt savienojumu tomēr nav košerīgi.
Ja no manis prasa klientservisu un es to piegādāju, tad jūtos tiesīgs to prasīt no citiem, un turpmāk centīšos cik vien skaļi var, paust savu neapmierinātību ar jebkuru klientservisa feilu, jebkur kur to sastapšu.